מתנות ייחודיות ליום הולדת 50 לבעל

מתנה ליומהולדת

יום הולדת 50 הינה יומולדת מיוחדת – כי הרי הנה הגיע הזמן של הגבר לחגוג את מחצית חייו וגיל כסוף במיוחד שבו הוא יכול לערוך גם שינויים בחייו או להרגיע את קצב עבודתו וימיו.

אם את רוצה להעניק לבעלך מתנה מקורית, שימושית ומצחיקה חשוב שתשימי לב לרשימה של 5 הצעות למתנות מקוריות עבור יום הולדת 50 לבעל.

אז כיצד תכלי להפתיע אותו?

כיום ישנם אתרים שלמים אשר מהן ניתן להזמין שלל מתנות מקוריות, מצחיקות ואפילו מרגשות לאדם החוגג 50 וכל גיל אחר.

בין המתנות שכדאי לבחון:

סט אביזרים ליין – אם בעלך אוהב יינות תמיד תכלי לפנק אותו בסט אביזרים ליין. כיום ישנם סטים שלמים שבהם אביזרי יין למזיגה ולפתיחת יין כאשר הסט יכול להיות גם כזה שבצדו האחר ישנו לוח שחמט. השילוב בין יין למשחק השחמט מהווה שילוב קלאסי שמזכיר את ימי קדם בהם שעות הפנאי היו מלוות בשתיית יין ומשחקים חכמים. כאשר את מעניקה לבעלך את הסט הזה, את מביעה את הערכתך איליו ומקנה לו משחק נחמד לשעות הפנאי כמו השח מט שבו תוכלו שניכם לשחק. בנוסף סט היין מתאים גם לחובבי יין מתחילים, בזמן שהסט משלב אלגנטיות עם מקוריות לשמה.

שעון דופק ומד צעדים– אם בן הזוג שלך אוהב לצעוד וללכת כדי לשמור על הכושר, תמיד תוכלי לפנק אותו בגאדג'ט מושלם שמתאים לאנשים שאוהבים לשמור על כושר. באמצעות שעון דופק ומד צעדים יכול בעלך לשמור על אימון נכון ומקצועי יותר תוך קבלת שעון דופק שמסייע להגיע לתוצאות ובקרה בזמן האימון. באמצעות שעון מקצועי מסוג זה יכולים לשמור על דופק בעצימות כבוהה ולשפר את סיבולת הלב ריאה לקבלת חיים איכותיים יותר. בנוסף השעון מקנה את היכול למדוד צעדים ודופק ללא צורך ברצועות חזה מסורבלות והוא מעוצב בצורה כיפית ואופנתית.

מצנח התנגדות כוח מתפרץ – אם באימונים עסקינן ישנן עוד כמה אימונים שיעזור לבן הזוג שלך לשפר את ביצועי האימון הגופני שלו. באמצעות מצנח התנגדות כוח מתפרץ ניתן לעבוד על כל שרירי הגוף בזמן ריצה וזאת באמצעות מצנח אשר מתנגד לכוח הריצה ובכך משווה מאמץ גדול ועילאי יותר. באמצעות מצנח בקוטר של 137 סנטימטרים ניתן לשפר את האימון וליהנות מהתנגדות פרוגרסיבית לשיפור הריצה ותדירותה.

נעלי בית איש מערות – אם את ובעלך תמיד משתעשעים על היותו ניאנדרטלי: תמיד תוכלי להוכיח לו שהוא באמת כזה באמצעות נעלי בית איש מערות מפנקות וחמודות. הנעליים המתאימות לגברים בעלות מראה מצחיק, הן איכותיות ונוחות להליכה והן שימשו כמתנה נפלאה ליומולדת 50 לבעל. באמצעות נעליים מסוג זה יוכל בן הזוג להתמגן בחורף ולהתכרבל בבית עם זוג נעליים נוחות ומצחיקות.

משחרר לחצים בננה – באמצעות משחררי לחצים למיניהם כמו משחרר לחצים בננה, כדור לחץ יפני ועוד, ניתן לסייע לבן זוגך לשחרר לחצים. כיום ישנם משחררי לחצים מסוגים שונים שגם מסייעים להפיג מתחים והם דגם כאלה אשר משמשים כאלמנט מושלם לחדר העבודה. כיום רבים הגברים והנשים שמחזקים את שרירי כף היד עם כדורי לחץ וכוח למיניהם, ולכן משחרר לחץ בצורת בננה היא דרך נחמדה והומוריסטית להתחיל.

אז אם את רוצה להעניק מתנות מקוריות ליום הולדת 50 לבעל – זה הזמן לבחון את שלל החנויות המקוונות ולהזמין עבורו את המתנה המקורית, החמודה וכיפית ביותר!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *