העלמת נימיים ברגליים

nurse-359323__340

אמנם ישנם נושאים שכמעט ואינם עולים לסדר היום, אולם אין משמעות הדבר שהם אינם מהווים הפרעה. נשים רבות ברחבי העולם מתמודדות עם תופעה אסתטית מטרידה הכוללת התקרבות של נימי הגם אל עור הגוף והיווצרות מראה של "מפה" על הרגליים. אין כל סיכון בריאותי בתופעה זו ולמרות זאת, מדובר בתופעה המפריעה לנשים רבות.

בשל הופעת נימים בולטים בירכיים ובשוקיים, נשים רבות נמנעות מחשיפה של העור לשמש ובוחרות ללכת עם מכנסיים ארוכים גם בקיץ המהביל. באופן זה, נגרם נזק כפול: מחד, נשים אלו בוחרות להתכחש לבעיה, אינן מטפלות בה ובכך מביאות להחמרה של התופעה ומאידך, ההתכסות בשרוולים ארוכים מביא להימשכות סבל יומיומי שנשים רבות מתמודדות אתו בתרבויות שונות ברחבי העולם.

העלמת נימים ברגלייםהיא פרוצדורה אשר הופכת יותר ויותר פשוטה עם השנים. ככל שיותר טכנולוגיות משתפרות ונכנסות לשוק, כך יכולים יותר אנשים ליהנות מהטכניקות החדשות – מבלי לשלם על כך הון תועפות. באמצעות פרוצדורה פשוטה ולא כואבת, ניתן לבצע טיפול של העלמת נימים ברגליים עד לידי תוצאה מושלמת של רגליים חלקות, יפות ובעלות מרקם אחיד.

ההשפעה של טיפולי העלמת נימים ברגליים היא רבת היקף: במקום להסתיר את הרגליים ו"להתבשל" בחום הישראלי, נשים רבים נהנות מחופש תנועה בלתי מוגבל, מעלייה משמעותית בביטחון העצמי, בהערכה העצמית ובהנאה האישית מהגוף שלהן. נשים רבות מדווחות על עלייה בתחושת המשיכה וחיבור מחודש למיניות לאחר זמן רב של הזנחה. 

הודות לטכנולוגיות החדשניות, העלמת נימים ברגליים הינה פרוצדורה האורכת זמן קצר ביותר כך שמיד לאחר הטיפול ניתן לחזור באופן מידי לתפקוד מלא, בלי לסבול כאבים ובלי לשבות.

על מנת להתאים את אופי הטיפול האידאלי למראה הפנים ולמאפייניו של כל אדם – יש להיפגש עם איש מקצוע ולעבור אבחון פרטני העושה שימוש במכשור המתקדם בתחום. כך, ניתן יהיה לבחון את אופני הטיפול היעילים ביותר עבור כל אדם – כך שהוא יוכל ליהנות מהצערת עור הפנים למשך מספר שנים, מבלי להתמודד עם כאבים או תקופות החלמה שונות המצריכות השבתת החיים השוטפים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *