בחירה נכונה של שולחן משרדי

office-925806__340

בעידן בו מרבית העבודות המודרניות מבוססות על ישיבה מול מחשב רוב שעות היום, השולחן המשרדי הינו בין הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על תפוקה בעבודה, על בריאות הגוף ועל הנוחות במשך שעות היום. על מנת להבטיח שמירה מקסימלית על בריאות הגוף ישנה חשיבות מרבית לבחירה נכונה של שולחן משרדי המתאים למידות, לצרכים ולאופייה של העבודה.

התאמת שולחן משרדי לגובה העיניים

שולחן משרדי המתאים לגוף צריך להיבחר לפי כל אדם ומידותיו. חשוב להתאים את השולחן לכסא העבודה על מנת שהכסא יתמוך בצוואר, בכתפיים, בגב התחתון, במרפקים ובשאר חלקי הגוף. יש להתאים את גובהו של שולחן משרדי לגובה העיניים כך שהמסך יונח בדיוק אל מול גובה העיניים ויאפשר קריאה נוחה של הטקסט או צפייה במסך. רצוי לבדוק כבר במעמד הקנייה את נוחות הישיבה בתנוחות שונות – האם העיניים "רצות" בנוחות על המסך או שמא מתאמצות? האם יש מקום נוח להניח את המחשב או את המסמכים ודפי העבודה? כך תוכלו לבחון מבעוד מועד את התאמת השולחן המשרדי לצרכים האישיים שלכם. 

התאמה של השולחן המשרדי לגובה הגוף

בבחירת שולחן משרדי, יש להתאימו לגובה הכסא עליו יושבים. לשם כך, יש לקנות את הכסא ואת השולחן המשרדי באותו זמן או לחילופין, למדוד את גובהו של הכסא במצבו הגובה ביותר והנמוך ביותר, ולמצוא כסא דומה בחנות כך שניתן יהיה לשבת עליו ולבדוק אם אכן השולחן מתאים לגובה. בעת הישיבה ליד השולחן המשרדי החדש, יש לבדוק אם אתם יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות לצידו – כמו למשל קריאה ממסמך, קריאה מצג מחשב, כתיבה ממושכת, עריכת שיחות טלפון ועוד.
התאמת השולחן לאופי העבודה

כל עבודה מתאפיינת בפעולות שונות ולפיכך מצריכה התאמה של שולחן משרדי מתאים. בין אם אתם נוהגים לקיים פגישות על שולחן העבודה ובין שאתם נוהגים לפתור תרגילים או לעבוד עם עכבר המחשב, חשוב להתאים את השולחן שלכם לפעולות המרכזיות שאתם נוהגים לעשות במשך יום העבודה ולתת חשיבות לנוחות היציבה של אזורים ואברים שונים בגוף.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *