משחקי חשיבה גדולים

משחקי חשיבה גדולים

השימוש במשחקי חשיבה הופך עם השנים לדבר יותר ויותר משמעותי. זה אולי לא נראה כך מבחוץ, אך אם בוחנים את זה פנימה לעומק, מבינים את החשיבות של משחקים אלה, בהנחה כמובן שמדובר במשחקים רציניים, משמעותיים והכי חשוב מאתרים.

הסיבה שהשימוש במשחקים אלו הופך להיות משמעותי וחשוב היא, שאנחנו יכולים לראות בהם כלי עזר אטרקטיבי מאוד לפיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שונות, בפרט בכל מה שקשור לדינמיקה חברתית ועוד. צריך לזכור, שהעולם של היום מציב בפנינו, ילדים ומבוגרים כאחד, אתגרים רבים אשר אנחנו לא פעם צריכים לקבל אותם בלי הכנה מוקדמת, עכשיו, אם יש לנו כלי שיכול לעזור לנו ברמה מסוימת, אין שום סיבה שלא נשתמש בו.

סביר להניח, באופן טבעי, שכלי כמו משחקי חשיבה יכול לעזור לנו ברבדים שונים, בתנאי כמובן שאנחנו משתמשים בו בצורה נכונה, אחרת אנחנו לא יכולים להפיק ממנו תועלת מרבית. אנחנו צריכים לדעת להתאים את המשחק לקהל, להתאים את המשחק לתנאים, לדעת מה בדיוק אנחנו אמורים ויכולים לקחת מהמשחק, וכמובן לדעת לעבוד איתו בצורה נכונה.

עכשיו צריך לזכור עוד נקודה, משחקי חשיבה היום מחליפים במידת מה כלים שבהם השתמשנו בעבר, בזמן שמסכי המחשב והסלולר הפכו להיות הכלי העיקרי שאנחנו משתמשים בו, הכלי היחידי למשוך דרכו אנשים, מדובר באלמנטים שקשה מאוד להתנתק מהם, אז אין לנו ברירה אלא להשתמש במשחקי חשיבה בשביל להפיק את התועלת המרבית לצורך כך, כלומר משהו שיזיז אותנו מאותנו מסכים ויאפשר להינות להפיק תועלת לצרכים שלנו, שאנחנו לא בהכרח יכולים להפיק ממקורות אחרים.

כמו שאפשר להבין, השימוש במשחקי חשיבה גדולים מותאם על פי גיל ועל פי הצרכים, אנחנו לא ניתן לילדים את אותם משחקים שניתן למבוגרים, מצד שני, אנחנו כל הזמן ננסה לאתגר אותם מתוך כוונה שהם לא יישארו באותו שלב, אלא יעבדו בשלבים שונים, במטרה לפתח את החשיבה שלהם כמה שיותר. בסופו של דבר, אין ספק שזה יוביל לגישה אחרת, הרבה יותר נכון, והרבה יותר יעילה עבורם במקומות שונים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *