שייט זוגי

sunset-2191645__340

אוהבים אטרקציות? חולי אדרנלין? השגרה שוחקת אתכם ואתם לא מצליחים לקחת קצת אוויר לנשימה? החיים, מסתבר, מחכים ממש כאן, לרגע בו תחליטו להעניק לעצמכם זמן איכות. שייט זוגי הוא האופציה המועדפת על רבים למילוי מצברים, להתענגות על הנוכחות ההדדית והקשר האינטימי שלכם, לזמן שקט ללא הפרעות של ילדים, סבתות, חמות, בוסים ואחרים.

שייט זוגי בים התיכוןיאפשר לכם להתנסות יחדיו בחוויה חדשה – יעשיר את מיומנויות התקשורת שלכם, יסייע לכם לעבוד בתור צוות בתנאים משתנים וחדשים, יגלה לכם יכולות שלא ידעתם שקיימות בעצמכם וייקח אתכם למחוזות חדשים של היכרות בקשר.

השייט הזוגי כולל מגוון עצום של אפשרויות בהן תוכלו להעשיר את השעות המשותפות והאינטימיות שלכם: בזמן השייט תוכלו ליהנות מפינוקים שונים ומגוונים: שתייה קלה ושתייה חמה באופן חופשי ולבחירתכם, יין לבן והאלכוהול המועדף עליכם, כיבוד אישי ואפילו שירותים של צלם דיגיטלי מקצועי בעל התמחות בתחום. השייט הזוגי הוא ההזדמנות המצוינת להצעת נישואין, לחגיגת יום הולדת רומנטי ולפינוק אישי מרגש שלכם את עצמכם. כי אם לא תעצרו ותקחו את הזמן לעצמכם, זה רק יילך ויידחה. 

שייט זוגי ביאכטה מפנקת

שייט זוגי הוא בין האופציות המפנקות ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם בתור חופשה או הנאה פרטית: היאכטה כוללת פינות ישיבה מרווחות שאפשר לבלות עליהן שעות ארוכות, מערכת מוזיקה מתקדמת המאפשרת האזנה לכל מוזיקה שרק תבחרו וסקיפר אישי שייקח אתכם לאן שרק תבקשו.

שירותי השייט הזוגי כוללים צילומים מקצועיים שילוו אתכם שנים רבות לאחר האירוע ויעניקו לכם את ההזדמנות להיזכר שוב ושוב בחוויה. תמונות סטילס איכותיות שיצולמו על ידי הצלם הפרטי שלכם ינציחו את הרגעים המרגשים ביותר שלכם ויקרבו אתכם חזרה אל האינטימיות ביניכם, ללא כל הפרעות חיצוניות.

היתרון הגדול של השייט הזוגי הוא המשאבים החסכוניים יחסית, הנדרשים בהשקעה בשיט. במקום לשלם הון תועפות על טיסה לחו"ל, למצוא בייביסיטר לילדים, לקחת חופשה מהעבודה ולתכנן את הטיול חצי שנה מראש, שייט זוגי מאפשר זמן שקט אינטימי שלכם עם עצמכם, ללא צורך בהכנות מיוחדות, קרוב לבית, בכל עת בה תבחרו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *