מה כולל תהליך החלפת מסך לאייפון s5

החלפת מסך לאייפון s5

הדור השביעי בסדרה של האייפונים מבית אפל יצא בסערה אל אוויר העולם באופן מסורתי בחודש ספטמבר בשנת 2013. אולי זה נשמע רחוק במרחק של עידנים, אבל לאותה התקופה היציאה של הסדרה הזו הייתה חוויה חדשנית שהביאה את המסך העבה והעגלגל אל משהו יותר חלק, דק וריבועי.

כאן כבר הוצגה מערת IOS 7 שבה שוב פעם הציגה אפל את כל החידושים אשר הפכו את השימוש במכשיר הזה של אפל אל חוויה שאין ממש דומה לה בכל העולם. לא משנה עד כמה סמסונג מנסה להעלות את המניות שלה ולהציג את אלו של אפל בתור פחותות, אין קהל אוהד לאייפון שנותר מהופנט בכל דגם חדש שיוצא כאילו זה הראשון.

מקפידים על חלקים מקוריים

מה צריכים לדעת טרם העברת המכשיר האהוב מסדרת 5s של אפל טרם השארתו אצל טכנאי מעבדת תיקונים לסמארטפונים שמבטיח לטפל בבעיה בצורה טובה? כי אכן מדובר במעבדה שבה יש את הניסיון עם תיקון של טלפונים חכמים מסוג אייפון, עם ההתעכבות על דגמים ישנים יותר כמו סדרת הדור השביעי של אפל.

מכיוון שדגמים ישנים יותר פחותים מבחינת כמות החלפים שקיימים עבורם, זה חשוב לוודא כי התיקון נעשה כאשר משתמשים עד כמה שניתן בחלקים חלופיים שהם לגמרי מקוריים, מבית אפל גם כשמבצעים לדוגמא פעולה פשוטה כמו החלפת מסך אייפון 5S. הקפדה חל שימוש בחלקים מקוריים בתיקון של המסך תביא אל שימוש במסך איכותי שמרגיש בדיוק כמו הקודם, ללא תקיעות ועם רגישות טובה של חיישני המגע גם כן.

טיפול מלא בחצי שעה

מלבד העניין ש חלקים מקוריים ישנו העניין של הניסיון. ככל שהטכנאים באותה מעבדה לתיקון מסכי אייפון שבורים יהיו בעלי ניסיון בעבודה על משכרים מסוג אלה, כך גם הפעולה של התיון עצמה תהיה מהירה אחרי שכבר יודעים שלב אחר שלב מה בדיוק במצעים ומאלו שלבים צריכים להיזהר כי מדובר במגע בחלקים קטנים ועדינים.

תיקון מלא של המסך עבור אייפון  5s לא צריך להיות יותר מחצי שעה, כאשר תהליך זה גם כולל העברת בדיקה למכשיר כדי לוודא שהכל עובד בו בצורה תקינה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *