קוסמטיקה טבעית – מה הרעיון שעומד מאחורי זה

קוסמטיקה טבעית

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את הביטוי, קוסמטיקה טבעית, יותר ויותר קוסמטיקאיות משתמשות בביטוי זה בשביל לתאר מה בדיוק הן עושות, באילו תכשירים הן משתמשות. עולה שאלה, אם כך, מה זו קוסמטיקה טבעית.
הרעיון שעומד מאחורי מונח זה הוא מאוד פשוט, מדובר במוצרי קוסמטיקה אשר כולם עשויים חומרים טבעיים, כלומר הם אינם מכילים כימיקליים או חומרים מעובדים שונים. כל החומרים מורכבים מצמחים, פרחים וחומרים אחרים אשר מגיעים מהטבע, מתוך הכרה והבנה שאילו המוצרים הטובים ביותר לגוף האדם, הם המוצרים אשר משתלבים בצורה הכי אפקטיבית עם העור ויכולים להתמודד עם כל בעיה כמעט מבלי לייצר תופעות לוואי שעלולות להשפיע עלינו לרעה.
צריך לומר, השימוש במוצרי קוסמטיקה טבעית מתבצע לצרכים רבים, בין אם זה לצורך התמודדות עם מחלות עור, זיהומים, דלקות וכן לצרכים רגילים, כלומר מתוך כוונה לייפות את העור יותר, לשפר את המראה ואת התחושה.
חשוב לזכור עוד, לא מדובר במשהו חדש אלא יותר במשהו שאנחנו מחזירים מן העבר. הרי במשך מאות שנים היה נהוג להשתמש במוצרים טבעיים, בימי הביניים לא היה מוכר הנושא של מוצרי קוסמטיקה לא טבעיים, כל המוצרים נוצרו מצמחים, פרחים וכדומה, לכן לא מדובר במשהו שאנחנו גילינו כעת. מה שהשתנה הוא היחס.
הרי ברגע שהקוסמטיקה הפכה להיות תעשייה, אז בשביל לייצר כמויות גדולות ולהוזיל עלויות, היה צורך להשתמש בחומרים מעובדים על מנת שיהיה לייצר כמות גדולה של תכשירים מסוגים שונים. הבעיה היא, שעם הזמן התגלה שאותם תכשירים אינם בהכרח בריאים והם מכילים אלמנטים שעלולים בטווח הרחוק ליצור בעיה. מה עוד שאותם תכשירים לא פעם נוסו על חיות, דבר שהפך להיות לא מקובל עם הזמן.
לכן אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים חוזרים להשתמש בתכשירים של קוסמטיקה טבעית, מתוך כוונה ליהנות ממוצרים טבעיים לגמרי, מוצרים שאינם מכילים חומרים חיצוניים, בין אם מדובר בסבונים, משחות, קרמים וחומרים אחרים שיכולים לשפר את עור הגוף, לרענן אותו ולגרום לו להיראות הרבה יותר צעיר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *