תחתוני נשים – להלך בנוחות מרבית

תחתוני נשים

אחד הדברים הכי חשובים לכל אישה, הוא להרגיש בנוח עם התחתונים שלה. שהם לא יזוזו, ירחפו בין המכנסיים לעור שלה, יציקו, יזוזו, יגרדו ויגרמו לה להיות עצבנית. כי תחתונים זה אחד הפרטים הכי אישיים ואינטימיים שצריך לדעת לבחור הכי נכון כדי להרגיש אתם הכי בנוח שאפשר. ואם שאלתם את עצמכם? איך הגיעו התחתונים לגוף, הנה כמה עובדות על תולדות תחתוני הנשים והתחתונים בכלל.

מסע ארוך עברו התחתונים עד למראה שלהם היום. בהתחלה יש לומר הם נראו יותר כמו שני שקים גדולים. ידוע הוא כי מאז ומעולם גברים ונשים הסתירו את האיברים המוצנעים שלהם. זה מתחיל בספר בראשית בפרק ג' ועד לעת העתיקה. ובהקשר זה אפשר לשאול מה עשו היוונים כאשר עטו על עצמם טוגות, כאשר מתחתיהם לא היה דבר.

 

תגידו תודה למלכה ויקטוריה!

רעיון התחתונים מסתבר לא כזה עתיק, משהו כמו 200 שנה. זה התחיל עם המלכה ויקטוריה בשנת 1830 לערך הקרויה גם התקופה הוויקטוריאנית  (ע"ש המלכה כמובן). היא חשבה שזה לא כל כך אסתטי שיש מגע בין איברי המין לבדים הגסים שכרכו נשים מתחת לשמלות שלהן, והאמת היא שוויקטוריה ממש צדקה כי זה באמת לא היה נעים בכלל. ואז המלכה ביקשה והתופרים ניגשו למלאכה ויצרו סוג של מכנסיים דקיקים שהגיעו עד לברכיים, בטח שלא שום דבר שמזכיר את התחתוני נשים של היום. אחר כך עברו המכנסיים הללו סוג של "קיצוץ" והגיעו עד לירכיים ועדיין לא לקרסוליים של מה שמכונה היום "תחתונים". אף אחד אז לא העז לחשוף, המטרה הייתה לכסות איברים ולהצניע ובטח אף אחד לא חלם על חוטיני, כולל המלכה ויקטוריה. בנוסף בתקופה הזו קראו להם "לבנים" מהסיבה הפשוטה שהם נעשו מכותנה טהורה בצבע לבן ולא היו מהם בשום צבע אחר. דבר אחד בטוח- גם אז וגם היום שמו דגש על נוחות ולא על תחתונים מעוצבים, וגם נשים שמחפשות היום תחתונים סקסיים עדיין רוצות שזה יהיה נוח להן.

 

מה לאפיפיור ולתחתונים?

עד תחילת המאה ה-20, לבישת תחתונים הייתה בגדר המלצה, אבל לא נורמה שמתקיימת באופן יום יומי אצל כולם. עדיין היו הרבה אנשים שלא טרחו ללכת עם תחתונים ולא אימצו את הנוהל הזה… אבל אז החליט האפיפיור שזה ממש לא צנוע להלך באיברים חשופים מתחת לבגדים ודרש להצניע. כיוון שהאפיפיור לא לבד בעולם ויש לו כל מיני ארכיבישופים ובישופים שעובדים בשבילו הם טרחו להודיע על כך לכל המאמינים שלהם ואז בכוחה של הכנסייה הקתולית החלו אנשים ללבוש תחתונים. אז גם החלו לעצב אותם, ליצור אותם מכל מיני בדים, בכל מיני צבעים כאשר הגזרות בהתחלה היו כמובן גבוהות, כי צניעות זו צניעות.

הדבר הכי חשוב בתחתונים, זה שהם יהיו לך הכי נוחים ומחמיאים שיש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *