מערכות חימום רצפתי – כיף להתחמם בבית

מערכות החימום הרצפתי הן לא טרנד שמתכוון להיעלם לא מערכות הסקה חדשניוך ומשוכללות שקיימות בתחום ההסקה המתחדש. המערכת הזאת היא יעילה עבור העסק, וגם עבור הבית.

מערכות חימום רצפתי הן מערכות חימום יעילות ובעלות חיסכון ואמינות. במערכת חימום אחרת שתמצאו בשוק לא תמיד ישנה אפשרות לביצוע חיסכון באנרגיה, אך בחימום רצפתי זה קל ופשוט וגם מאד נגיש, כי מדובר בחימום שמתקינים מתחת לרצפות וככה החימום אחיד, לא מייבש את האוויר ונעים לכולם.

היתרון העצום של מערכת החימום הזאת הוא היכולת לחמם חללים בעלי תקרה גבוהה ולא שגרתית שלא היו מסוגלים להתחמם במערכות הסקה אחרות.

זוהי מערכת חימום הקיימת ופועלת כשהבסיס שלה הוא הבידוד האיכותי (והוא חייב להיות איכותי) שמתקינים מתחת לרצפות. הפעילות המתקיימת היא של צינור סגור מפלסטיק או מאלומיניום ובתוכו ישנה תנועת מים חמים המתניידת ומפעילה את החימום המותקן מתחת לריצוף בצורה אחידה ככה שלא יהיה אוויר יבש ויהיה חיסכון עצום באנרגיה.

מערכות חימום רצפתי נעזרות במשאבות החום. משאבות החום הן השיטה הכי נפוצה והכי טובה לחמם והן כוללות במערכת שלהן תרמוסטט שמעניק את היכולת לכוון את עוצמת ההסקה בכל נקודה בה הוא מתקיים. בידוד ייחודי יאפשר את היכולת לבודד את הרצפות ממערכת החימום וכך החום ישמר.

ההצלחה של מערכת החימום הזו מגיע לביטוי בחימום שלא גורם לאוויר להתייבש וכך יוצר אחידות המעניקה אחדות, בריאות ובטיחות בנושא קרינה, שדות מגנטיים וחשמליים ועוד עניינים הנלווים שנחשבים לא בריאים במערכות ההסקה.

כשמתקינים מערכות בידוד מסוג כזה צריך לקחת בחשבון את עלות התפעול.

הבידוד הוא החבר הכי טוב שלכם

אם החלטתם להתקין את מערכת החימום מהסוג המדהים והחדשני הזה, קחו בחשבון שאותו בידוד הוא מרכיב מאד חשוב במערכת. אם הבידוד לא מותקן בצורה ראויה החימום זולג מתחת לקומה ומחמם את יסודות הבניין, יגרום לנזק לא רק לחימום עצמו בחלל המיועד אלא גם למערכת היחסים שלכם עם השכנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *