קורס עיצוב גרפי בצפון

קורס עיצוב גרפי בצפון

ללמוד עיצוב גרפי בצפון איך מתחילים ומה צריך לדעת? כל מה שצריך לדעת כדי להיות מעצבים גרפיים וגרפיקאים מקצועיים בתחום. היום שתחום העיצוב גרפי חם ורותח ומורגש המחסור העצום בתחום גם לכם יש מקום שם, לא צריך ניסיון של שנים כדי להיות חלק מעולם ההייטק, מה שצריך השכלה רלוונטית כדי לספק את הדרישה והעבודות של חברות ההייטק הישראליות וכמובן בחול. חיפה ויוקנעם כבירות ההייטק הישראליות שואבות בלי סוף מעצבים גרפיים מאזור הצפון, כמובן שהם מיישמות  שיטת הגיוס המהיר לפני שהסטודנטים מסיימים לימודים כבר מחתימים אותם על חוזים כדי שלא יברחו להם שהם מסיימים. המחסור בתחום יצר משבר נוסף בעולם הדפוס שלצערנו לא מצליח לעמוד בדרישה של לקוחות כי מרבית הכוח אדם המקצועי עובר להייטק אין מה לעשות הם משלמים יותר וזה עובדה.

 

לימודים עיצוב גרפי – מה לומדים

לימודים בעיצוב גרפי תחילה כוללים את למידת נושאי העיצוב ושמירה טרנדים מקובלים בעיצוב וגרפיקה ממוחשבת, הלימודים יכללו נושאים של עיצוב גרפי למרחב, עיצוב ויזואלי מוסר מסר ועוד אין ספור נושאים כגון טיפוגרפיה וקומפוזיציה, הקונספט העיצובי יש לו משקל מאוד חשוב במיוחד אם אתם הולכים למתג עסקים, כל חוקי העיצוב שתלמדו תשליכו אותם בתוכנות הגרפיות של חברת אדובי, כיום חברת אדובי הנה החברה היחידה שמעצבים גרפיים וגרפיקאים עובדים איתה בגלל שחברת אדובי נותנת קשת רחבה של פתרונות גרפיים בעולם העיצוב הגרפי. במסגרת הלימודים תהיו מרוכזים כל הזמן בתיק העבודות שלכם אף אחד לא מעניין אותו איפה למדתם ואם בכלל למדתם במקום מסודר, מה שחשוב בתחום הזה אם תכנסו לעולם ההייטק הישראלי או לעבוד כפרילנסרים מהבית זה איך נראה תיק העבודות שלכם, אם אתם מעבירים את נושאי העיצוב בצורה מקצועית ועד כמה אתם הולכים לפי הטרנדים בעיצוב גרפי שמקובלים היום.

 

ללמוד גרפיקה ועיצוב דיגיטלי בחיפה או אונליין מה שיותר נוח לכם

זה לא משנה אם אתם גרים באזור חיפה קריות או ראש פינה – צפת תמיד תוכלו ללמוד גם אונליין עם מורים מחוברים ישירות לתוכנות הגרפיות שיש במחשב שלכם, סטודיו סול לימודי עיצוב לתעודה נמצא בחיפה תוכלו להגיע ללמוד מול מורים אחד על אחד או ללמוד את כל זה מהבית עם מורים שמחוברים ישירות אליכם דרך תוכנת חיבור שמאפשרת קישור בין המחשבים, לכל אורך הלימודים תקבלו שיעורי בית ועבודות בעיצוב גרפי כדי לשפר את יכולות העיצוב שלכם, תרגילי הטמעה של התוכנות הגרפיות יהיו חלק בלתי נפרד ממסלול הלימודים, ככל שתתרגלו הרבה תוכלו לשלוט בתוכנות הגרפיות בצורה מהירה ומקצועית, אם תדעו את התוכנות ותביעו שליטה מלאה תוכלו לפנות זמן להפגנת יצירתיות, הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני הסבר מה זה בכלל עיצוב גרפי וכיצד מעצבים גרפיים מעצבים במספר דקות ועם פקודות בודדות לוגואים ופרסומות, תוכלו להתרשם ולראות את החשיבה היצירתית שנלמדת בלימודים מחכים לכם:)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *