מזותרפיה לשיקום העור: כיצד זה עובד?

מזותרפיה לשיקום העור

הקיץ הישראלי נחשב לקיץ חם וקשה, אשר משפיע עלינו בכל תחומי החיים. רוב האנשים סובלים מהחום הקשה ששורר בחוץ, הוא גורם לתחושות של עייפות וחוסר אנרגיה. אך מעבר להרגשה הפיזית, הקיץ והשמש הלוהטת שמאפיינת אותו, משפיעה קשות על עור הפנים שלנו. השמש נוטה לייבש את העור העדין, הכלור מהבריכה ומי הים רק מוסיפים נזק נוסף לעור הפגוע. שהייה ממושכת במזגן וחשיפה כללית לזיהום האוויר הקשה ששורר בערים המרכזיות, פוגעות גם כן במנגנוני ההגנה של העור ותפקוד התקין שלהם. עונת הקיץ פוגעת קשות בעור הפנים, עור הצוואר, אזור המחשוף וכפות הידיים. כתוצאה מכך, ניתן לראות תופעות של יובש, הופעת קמטים טרם זמנם וכמובן כתמי שמש שנוטים להתיישב באזור המצח, הלחיים או כל אזור מרכזי אחר. העור הופך להיות זקן יותר, נימי הדם מתרחבים ומתקיימים שינויי צבע ומרקם שגורמים לתחושת אי נוחות ללא מעט אנשים. מזותרפיה לשיקום העור נחשבת בעולם הקוסמטיקה הרפואית לאחת הדרכים היעילות ביותר לתקן את נזקי הקיץ.

מזותרפיה לשיקום העור – מידע בסיסי שחייבים לדעת

שיטת המזותרפיה מבוססת על הזרקות תת עוריות של כל חומרי ההזנה שהעור שלנו זקוק להם, כדי לשמור על המראה הצעיר, המתוח והבריא שלו. הזרקות אלו כוללות מינרלים חיוניים, חומרי אנטי איג'ינג ברמה הגבוהה ביותר ותרכובות הומאופתיות שהיעילות שלהן מוכחת מעבר לכל ספק. הזרקות אלו מצליחות לשקם את העור, להעניק לו את הברק הטבעי שלו ולמנוע היווצרות של קמטוטים נוספים. הקיץ כאמור, גורם לייבוש העור ולהופעה של קמטים קטנים אך מציקים ביותר. שיטת המזותרפיה מצליחה להילחם בקמטים האלו, להחליק את העור ולהעניק לו את המראה האסתטי ביותר. ההזרקות נעשות באמצעות מחטים דקיקות במיוחד, אשר מאפשרות החדרה עמוקה של כל חומרי ההזנה האיכותיים ביותר. בצורה כזו, ניתן להגביר את ייצור הקולגן בצורה טבעית, ובכך להרוויח משני הכיוונים.

לסיכום, מזותרפיה לשיקום העור נחשבת לאחת משיטות הטיפול המומלצות ביותר, עבור כל מי שמעוניין לתקן את נזקי הקיץ הישראלי. מדובר על טיפול יעיל, מהיר ואיכותי המתבצע ללא הרדמה וללא צורך בתהליך החלמה מיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *