בטיחות השימוש בוטוקס לקמטים

בוטוקס

כל אחד שרוצה לטפל בכל מה שקשור לקמטים בעור הפנים יודע, שעומדות לרשותו אפשרויות שונות, חומרים שונים ומגוונים שיכולים לעזור לו. אחד החומרים הפופולאריים ביותר הוא בוטוקס. מדובר ברעלן מיוחד שנהוג להשתמש בו לצורך טיפול בקמטים במצח, סביב העיניים, בשפה העליונה וכן סביב הפה. הרבה פעמים גם נהוג להשתמש בו סביב קמטים באף וגם בצוואר.

הטיפול בבוטקוס נעשה כידוע באמצעות הזרקה אל העור. הטיפול מתבצע על ידי רופא מומחה, בדרך כלל רופא עור אשר מתמחה גם בטיפולים אסתטיים ובפרט בכל מה שקשור לטיפול בקמטים וכתמים.

על מנת לבצע את הטיפול בצורה נכונה, יש כמובן לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים. על הרופא לזכור, שהוא אחראי על מהלך הטיפול וכל פעולה שהוא יבצע יכולה להשפיע על בריאות המטופל וכן על הצלחת הטיפול. חשוב לציין, שמירה על בטיחות הטיפול היא משמעותית, לא רק בגלל האפקט שיש לטיפול על איכותו והצלחתו, אלא גם מעבר לכך. הרי אם הרופא לא ינקט באמצעי הבטיחות הנדרשים, הוא עלול לגרום נזק משמעותי למטופלים שלו, באופן כזה שתהיה לכך השפעה על היבטים נוספים בבריאותם.

כיצד שומרים על בטיחות בזמן טיפול בוטוקס?

ראשית, חשוב מאוד לוודא שהכל נערך בסביבה סטריאלית. כאשר נחשפנו לעולם הבוטוקס לפני שני עשורים בערך, התברר שלא מעט רופאים ומטפלים מבצעים מה שמכונה "מסיבות בוטוקס" כלומר שירותי הזרקות בוטוקס לא בקליניקות רפואיות ולא במקומות שנחשבים סטריליים ונקיים אלא במבני מגורים ומקומות אחרים. זה איננו בטוח וזה אסור. הטיפול חייב להתבצע אך ורק במקום שמיועד לכך.

שנית, יש להשתמש בכמות קטנה של בוטוקס בכל טיפול. אסור להשתמש בכמות גדולה מאחר וזה יכול ליצור בעיות שונות. לכן יש להשתמש בכל טיפול בכמות מינימאלית ויש לבצע את הטיפול בהמשכים.

שלישית, הטיפול יכול להתבצע רק על ידי רופאים שמתמחים בכך וכן על מטופלים שיכולים לקבל את הטיפול, כלומר גברים ונשים בריאים שלא יכול להיגרם להם נזק כתוצאה מהטיפול. אסור להזריק בוטוקס לנשים בהריון או לנשים אחרי לידה שמניקות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *