תחפושות מתוחכמות למבוגרים!

תחפושות

עוד מספר שבועות, אחרי שחגי תשרי ייעברו, יגיע פורים חג התחפושות הגדול. הורים רבים ילכו עם ילדיהם לקנות תחפושות בשלל צבעים ודוגמאות, אותן הם ילבשו במהלך החג, בין אם בבית ספר, במסיבות כיתה, בתהלוכות וצעדות שונות ברחוב ובכל מקום בעצם.

אך לא רק ילדים הולכים לקנות תחפושות ולא ילדים לובשים אותן. גם מבוגרים קונים תחפושות מסוגים שונים, תחפושות צבעוניות, מקוריות בשלל צבעים ודוגמאות. ההבדל בין ילדים למבוגרים הוא, שעבור הילדים זה עניין כמעט בסיסי, מדי שנה הם מתחפשים עד גיל מסוים בו זה נמאס להם. לעומת זאת, אצל מבוגרים זה משהו אחר, הם לא בהכרח נוהגים ללבוש תלבושות כל שנה, יש כאלה שעושים את זה רק בעקבות אירועים מיוחדים בפורים.

זה לא ההבדל היחידי כמובן. שכן יש לא מעט מבוגרים שבוחרים לרכוש תחפושות מתוחכמות ומיוחדות באתר https://www.bubabuba.com, תחפושות מהסוג שאנחנו לא בהכרח נראה אצל ילדים, בוודאי לא אצל ילדים קטנים. בין אם מדובר בתחפושות עם מוטיבים שמיועדים אך ורק למבוגרים, בין אם מדובר בתחפושות עם אלמנטים יוקרתיים כאלה, ובין אם מדובר בתחפושות שיש בהם איזה תחכום מחשבתי.

כשאנחנו מדברים על תחפושות מתוחכמות, אלו יכולות להיות כאלה שמציעות פן שילדים לא בהכרח יכירו או ירצו להתחפש לפיו. למשל, תחפושות של דמויות היסטוריות מסוימות, תחפושות עם אלמנט של פחד והפתעה, תחפושות מתוך סרטים ישנים, וכאמור, לא מעט מבוגרים גם ינצלו את העובדה שמדובר בפורים ומותר להיות כל אחד בחג הזה, אז אפשר גם לצאת מהדמות המוכרת, הדמות השמרנית והמעונבת ולהשתמש באלמנטים של דמויות "סקסיות" מעולמות תוכן שונים, להוציא החוצה את השדים החבויים בתוכנו.

כשבוחרים תחפושת מסוימת למבוגרים, זה לא רק עניין איך התחפושת נראית, את מי אנחנו יכולים לראות דרכה אלא גם כיצד היא בנויה, מאילו חומרים, כיצד היא מעוצבת ועוד שלל פרטים שקשורים למבנה של התחפושת.

במילים אחרות, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, לא רק למי אנחנו רוצים להתחפש ובאיזו תחפושת נשתמש, אלא איפה נקנה את התחפושת על מנת שנוכל להשתמש בה בצורה יפה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *