ככה תטפחו כלב קינג צארלס בבית

dog-726261_640

כל אחד רוצה לתת לילדיו את הטוב ביותר, בגלל זה אנחנו נעשה הכול שהילד שלנו לא יהיה עצוב, לא יבכה, ישמח, יהיה מאושר עם חברים וייהנה מהחיים. זוהי המטרה של כל הורה והשאלה העיקרית היא לא האם להשיג זאת אלא כיצד ניתן להשיג זאת? אין ספק כי יש דרכים רבות להשיג את המטרה הזאת, אך אחת הטובות שבהם היא להבטיח כי לילד שלנו יהיה כלב בבית שאפשר לשחק עמו וליהנות ממנו. כמובן שכדאי לבחור כלב אשר הינו נוח לילדים, כלב אשר ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש וכלב אשר יעניק לילדים הרבה חום ואהבה. הכלב הטוב ביותר לכך הוא קינג צ'ארלס כאשר אתם צריכים לזכור כי בכדי לגדל קינג אתם צריכים לתת לו רק חום ואהבה ולשחק אתו מעת לעת וכך תיהנו מהכלב המהנה ביותר שיש.

מדוע יש משמעות לשאלה היכן אנחנו קונים את הקינג?

זוהי מוסכמה חברתית כי יש השפעה אדירה לילדות על אופיו של אדם מסוים. יש הבדל עצום בין אדם אשר זכה לחום ואהבה ובין אדם אשר לא קיבל זאת וזה משפיע על האופן בו אותו אדם גדל וצומח. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי באותה מידה יש השפעה אדירה על כלבים האופן בו התייחסו אליהם כאשר הם היו גורים. לכן אנחנו ממליצים לכם לקנות את הקינג רק במקום בו התייחסו אליו בצורה יפה ובמקום בו דאגו לו, נתנו לו חום וטיפחו אותו מכיוון שכך תבטיחו כי הקינג יתנהג בצורה נאותה ויאפשר לכם לשהות במחיצתו בצורה הטובה ביותר שיש וזהו משהו שאין עליו עוררין.

האם העלות של קינג צ'ארלס היא גבוהה?

מעטים הגזעים אשר דומים לקינג צ'ארלס ואשר כל כך כיף לשהות במחיצתם ועל רקע זה ברור מדוע רבים כל כך רוצים לקנות דווקא קינג. אך אנחנו חייבים לשאול האם עקב הביקוש הגדול העלות של הקינג היא גבוהה במיוחד? אם כן התשובה היא שממש לא וניתן לקנות היום קינגים מדהימים וגזעיים במחירים סבירים ועל כן אתם לא צריכים להיות מוטרדים מכך יתר על המידה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *