יהלום – איך מודדים את איכות היהלום

diamond-316610_640

איכות היא אולי הדבר החשוב ביותר כאשר אנחנו קונים מוצר חדש, זה נכון כאשר אנחנו קונים מכונית חדשה וזה נכון כאשר אנחנו קונים טלוויזיה. לכן השאלה איך מודדים איכות של מוצר מסוים היא סופר חשובה ואין זה משנה אם אנחנו מדברים מדיח כלים או על כיסא. כמובן שגם כאשר אנחנו מדברים על יהלום יש משמעות אדירה לשאלה איך נקנה את היהלום האיכותי ביותר והטוב ביותר. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אדם מן השורה לא יוכל לדעת אם יהלום מסוים הוא איכותי או לא. אותו אדם צריך להצטייד בציוד מיוחד וגם אז לנוכח העובדה כי אין לו ניסיון רב בתחום ספק רב אם יוכל לדעת אם היהלום איכותי או לא. איכות היהלום נמדדת לפי מידת השקיפות והבהירות שלו וזהו משהו שיש לתת עליו את הדעת אם רוצים לקנות את היהלום האיכותי ביותר.

האם איכות היהלום משפיעה על מחירו?

אין ספק כי יהלום איכותי יעלה הרבה יותר מאשר יהלום באיכות ירודה. ההבדלים יכולים להיות של עשרות אחוזים וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. למעשה ככל שיהלום יהיה יותר איכותי ובעל קראט יותר גבוה כך הוא יעלה יותר וזה משהו שאתם צריכים להבין. עליכם לדעת כי אם תחליטו לקנות את היהלום האיכותי ביותר סביר מאוד להניח כי תצטרכו להיפרד מכסף רב ובכך אין ספק. כמובן שאנו לא ממליצים לקנות את היהלום הזול ביותר מכיוון שהאיכות שלו תהיה מאוד ירודה אך אין זה גם אומר כי אתם צריכים לקנות את היהלום האיכותי ביותר ולהיפרד עקב כך מעשרות אלפי דולרים ואולי אפילו יותר תלוי בגודל היהלום.

האם איכות היהלום כל כך משנה?

מכיוון שבסופו של יום אפשר לראות את איכות היהלום רק במכשירים מיוחדים בפועל אין משמעות גדולה לשאלה האם מדובר ביהלום איכותי או לא. אך זה כן יכול לשנות מאוד לבת הזוג שלכם כאשר היא תרצה לדעת כי קניתם לה את היהלום הכי מרשים והכי יפה שיש.

למידע נוסף על טבעות יהלומים ועל עגילי יהלומים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *