5 עובדות על כלבי קינג צארלס שלא ידעתם

קינג צארלס

כאשר אדם מאמץ או רכוש לעצמו כלב הוא לא ממש מעמיק את הידיעות שלו לגבי הגזע שאותו הוא הביא אל הבית למעט אנשים שעושים עבודת מחקר קטנה כדי לוודא התאמה מלאה, בעיקר כאלה שקונים גזע גזעי לביתם. הנה כמה עובדות נחמדות לגבי קינג צ'ארלס ספניאל.

כלב שנוטה להשמנה

למשל, העובדה כי כלבים מסוג קינג צ'ארלס הם כאלה אשר מועדים להשמנה מאוד מהירה, היא לא כזו אשר ממש מובנת ונהירה לאנשים טרם החוויה הראשונה של עליה במשקל של הכלב שלהם. זה חיוני ללמד את הכלב הזה שלא לאכול מכל הבא ליד, או לרצפה, ורק להיות מוזנים על ידי חטיפים ואוכל שאותם מגישים הבעלים אליהם בשעה של משחק, אילוף או ארוחה.

שייך למשפחת הספניאלים

יש אנשים אשר יש להם כלב בבית וכלל אינם מכירים את הרקע של אותו זן. הגזע של כלבי קינג צ'ארלס הוא כזה אשר משויך אל משפחת הספניאל, שאיתם החל למעשה כל העניין והפירוק של הגזע הזה אל כמה זוגים של גזעים מאוד אהובים ואהודים מסביב לכל העולם.

במקור הוא בריטי

לא הרבה אנשים יודעים זאת, אבל קינג צ'ארלס הוא לא כזה אשר נשמע רק בריטי בשם, אלא הוא כלב אשר המקור שלו הוא בממלכה המאוחדת, לא פחות ולא יותר. זהו גזע בריטים שהיה מאוד אהוד במשפחת המלוכה, ואין כמעט אציל שכיבד את עצמו באותו הזמן שלא יצר לעצמו דיוקן עם אחד מאלה לצידו.

הוא כמעט נכחד

קינג צ'ארלס הוא כלב שעל מנת ליצור אותו היו צריכים לאתר אנשים שעדיין יש להם כלבים מסוג זה ברחבי העולם. מסתבר שבשלב כל שהוא הכלבים הללו כבר לא היו בדרישה והם החלו להיעלם במקום שבו הם היו הכי אהודים פעם.

כלב שנועד לצייד

היצירה של כלבים מסוג קינג צ'ארלס נועדה בראש ובראשונה במאה ה-17 על מנת שאלה יסייעו לבני האדם בצייד של חיות. באותה התקופה היציאה אל צייד היא נחשבה לספורט מקובל, שבו אנשי אצולה היו שולחים את הכלבים בחיפוש אחר החיה שאותה צדים בשל החושים המצוינים שיש להם לאיתור וסיוע במסע הציד.

עוד מידע ותמונות תוכלו למצוא בביקור באתר של אורן שפר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *