5 שלטים מיוחדים לדלת הבית

המאמר באדיבות : https://www.smallsigns.net

דלת הבית שלכם היא הדבר אשר מפריד בין הבית שלכם שמהווה את המקום הפרטי והאישי ביותר שלכם לבין המרחב הציבורי המצוי מחוץ לו. כאשר בוחרים דלת לבית, שמים דגש על הבטיחות שלה, על האיכות שלה, על היציבות שלה, על הדקורטיביות והעיצוב שלה ועוד. לאחר שבוחרים את הדלת המושלמת לבית, אשר משתלבת עם פנים הבית באופן הרמוני, הגיע הזמן לבחור שלט איכותי ודקורטיבי לדלת, אשר יעיד על היותו של הבית שייך לכם ויעניק הרגשה טובה ומזמינה למי שיעמוד מחוץ לדלת, בטרם הוא ידפוק על הדלת. כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של שלטים לדלתות. מבין ההיצע הרב בתחום זה, יש לבחור את השלט המתאים ביותר לדלת הבית שלכם.

סוגי שלטים מיוחדים לדלת הבית

כאמור, בעוד שבעבר שלט לבית הסתכם ברכישת פיסת עץ או פלסטיק אשר ניתן לכתוב עליה את שם המשפחה המתגוררת בבית ולהדביק אותה על הדלת, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של שלטים דקורטיביים ומיוחדים לכל סוגי הדלתות:

1.שלטי קרמיקה לבית- מדובר על שלטים מרהיבים מאוד, אשר עשויים מקרמיקה ייחודית בעלת מראה עדין ואצילי. על הקרמיקה ניתן להדפיס עיצוב כלשהו או לעשות אותו בעבודה ידנית, עיצוב זה יכלול בו גם את המשפחה וצירוף משפטים נוספים אשר רלוונטיים לדיירי הבית

2.שלטי מתכת לדלת הבית- שלטי המתכת עשויים מחומרים שונים כגון: אלומיניום, נחושת ועוד. את שלטי המתכת ניתן לעצב בסגנונות שונים ולהטביע בהן אותיות אשר יוצרות את שם המשפחה המתגוררת בבית.

3. אותיות מתכת מעוצבות אשר כל אחת מעוצבת בפני עצמה. בצירוף כמה וכמה אותיות הרלוונטיות לכם, תוכלו ליצור את שם המשפחה שיהווה שלט לדלת ביתכם או כל משפט אחר אשר חשוב לכם שיהיה בפתח ביתכם

4.שלטי אבן- מדובר על שלטים אשר מפוסלים באופן ידני ובצורה ייחודית מאין כמותה.

5. שלטי עץ- שלטי עץ עם שלטים דקורטיביים, בעלי סגנון כפרי, אדר ניתן לשלב בכל דלת של בית אשר מאחורי עומד בית המעוצב בסגנון ישן יותר, רומנטי וכפרי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *