50 גוונים של… – למה נשים מתות על רומנים לוהטים

ספרי רומנים

כניסה לעולם הפנטזיה, מבוסס על סיפור אמתי או דמיוני מאפשר לנו להפליג לעולמות רחוקים, עולמות שבהם לדמויות אין גבולות ונחשפים בפנינו אפשרויות חדשות ודברים שמעולם לא חשבנו עליהם. לאחר שחמישים גוונים של אפור כבש את עולם הנשים בסערה, הגיע הזמן להבין מדוע נשים מתחברות כל כך לז'אנר הרומנטי.

נשים רבות אוהבות רומנים. ישנה דעה בקרב חלק מהגברים שהנשים שמתות על רומנים לוהטים הן נשים שחסרות להם דרמה ורומנטיקה בחיים. דעה זו שגויה מהיסוד מפני שגם נשים אשר נמצאות בזוגיות מאושרת וארוכת טווח ייקחו את בן זוגן לסרטי רומנטיקה ויקראו ספרי רומנים לוהטים בשעות הפנאי. הסיבות לבחירת הז'אנר של ספרי רומן אירוטי כז'אנר המועדף הינן רבות, הינה כמה מהסיבות המרכזיות לפניכם.


כדי לבחון את הגבולות

על ידי קריאה של רומנים לוהטים, ניתנת לנשים הזדמנות להפליג אל עולמות שבהם הכול אפשרי וגבולות המציאות לא קיימות. כך יכולה אישה ברומן להימצא ברומן עם כמה גברים וכאשר הסיפור עשוי טוב, ניתן להזדהות עם הדמויות שבסיפורים ולהרגיש את מה שהן מרגישות. על ידי כך ניתן לקבל דעות ולחוות חוויות שאין הנשים מעוניינות לחוות בעולם האמתי.


נשים אוהבות רומנים לוהטים בגלל ההתרגשות

את חווית ההתאהבות בבן הזוג כולן זוכרות לטובה. כאשר אישה נמצאת במערכת יחסים ארוכת שנים עם גבר היא תיזכר ברגעים בהם רק הכירו ותתענג על הנוסטלגיה. למרבה הצער לרוב לא מתאהבים בבן הזוג פעמיים ומסיבה זו נשים רבות מבקשות לחוות שוב את חווית ההתאהבות על ידי קריאה של רומנים לוהטים והזדהות עם הדמויות שבסיפורים.


כדי לקבל נקודות מבט נוספות

על ידי קריאה של רומנים סוערים כמו שניתן למצוא באתר https://www.romancebook.co.il/ , בהם הדברים מתפתחים מהר ויש קשיים רבים ניתן להשקיף בחזרה על חיינו. על ידי כך ניתנת לנשים הזדמנות לבחון את חיי הזוגיות שלהן, לקבל רעיונות ליצירת רגעים רומנטיים ואפילו להיזהר מטעויות שיכולות לפגוע בזוגיות שלהן. הרומנים מכניסים את הקוראות ממש אל תוך נפשם של הדמויות, אל כל המחשבות הכי אפלות שלהן ולבחירותיהן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *