איך בוחרים חליפת ג׳ודו לילדים?

חליפת ג׳ודו לילדים

כל הורה רוצה שהילד שלו יהיה מאושר, יתנסה בחוויות מיוחדות וכמובן יגלה את תחומי העניין שהכי מושכים אותו. בגיל מסוים, רוב הילדים מעוניינים להירשם לחוג ג'ודו, במטרה להתחזק, להעלות את הביטחון העצמי שלהם וכמובן ללמוד כיצד להגן על עצמם במקרה הצורך. מדובר על מיומנות חשובה, שתוכל לשמש את הילד לכל אורך החיים שלו. לכן כאשר הילד מביע רצון ללכת לחוג ג'ודו, מומלץ לספק לו את התנאים הטובים ביותר כדי להצליח ולהתקדם בתחום. אחד התנאים ההכרחיים ביותר, הוא כמובן חליפת ג'ודו לילדים איכותית ומקצועית, שתאפשר לילד חופש תנועה מלא בשילוב עם מגע נעים על העור. החליפה המסורתית כוללת חולצה שעשויה מבד עבה, מכנס שעשוי מבד דק יותר וחגורה בצבע שמתאים לרמת ההתקדמות של הילד.


טיפים לבחירת חליפת ג'ודו לילדים – לגזור ולשמור

קודם כל, חשוב להבין כי ניתן היום למצוא בשוק כמות עצומה של חגורות שונות, כאשר חלקן מתאימות לילד שרק מתחיל את צעדיו הראשונים בתחום הג'ודו, בעוד חגורות אחרות מתאימות לילדים מתקדמים יותר. כמו כן, סוג החליפה, הבד שממנה היא עשויה ורמת העובי שלה, תלויה כמובן בגיל הילד ובגודל הפיזי שלו. ככל שהילד יהיה גדול יותר, כך ניתן יהיה להתאים לו חליפה עבה ומקצועית יותר. רוב חליפות הג'ודו עשויות מ – 70% פוליאסטר בשילוב עם 30% כותנה. ניתן למצוא בשוק חליפות בצבע לבן או כחול, אין שום משמעות לצבע החליפה והשיקול היחידי הוא טעם אישי ושיקולי כביסה.

ניתן למצוא בארץ מספר מותגים מובילים שמציעים חליפות שונות וציוד אומנויות לחימה, כאשר טווח המחירים רחב ומושפע מסוג הבד ורמת הגימור של החליפות השונות. חשוב לקחת בחשבון שרוב החליפות מתכווצות מעט לאחר הכביסה הראשונה, לכן חשוב לזכור זאת כאשר בוחרים מידה. ההצעה הכללית היא לחכות מעט עם רכישת החליפה עד לאחר השיעור השלישי או הרביעי של הילד, כדי לוודא כי הילד ימשיך להגיע לחוג ולא יוותר עליו ברגע שתזמינו עבורו חליפה מקצועית. מומלץ כמובן לבצע סקר שוק במטרה להשוות מחירים, אך כדאי לזכור לבדוק גם את איכות החליפה, הרכב הבד שלה וכדומה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *