שילוב נכון של רפואה טבעית ברפואה קונבנציונלית

שילוב נכון של רפואה טבעית ברפואה קונבנציונלית

רפואה טבעית מהי?

הגדרה המקובלת כיום לרפואה משלימה או לחלופין רפואה אלטרנטיבית -טבעית הינה מגוון רחב של שיטות טיפול ומוצרים טבעיים ככל האפשר. שלל השיטות הללו אינן נחשבות להיות חלק מהרפואה הקונבנציונלית , או בשמה המקובל הרפואה המערבית המקובלת היום במגוון בתי חולים בישראל ובעולם. רפואה טבעית יכולה להיות צמחי מרפא, תזונה, המלצות לאורח חיים נכון וכמובן, שיטות טיפול במגע כמו שיאצו, שילוב של דיקור, תזונה, מגע או צמחים ועוד ועוד…

איפה הגבול העובר בין רפואה משלימה ואלטרנטיבית לבין רפואה קונבנציונלית מערבית?

הגבול העובר בין רפואה משלימה ואלטרנטיבית לבין רפואה קונבנציונלית הולך ומתעמעם, הולך ומטשטש.  עם התקדמות השנים והטכנולוגיה.

רפואה טבעית הינה רפואה משלימה ואלטרנטיבית

רפואה משלימה ואלטרנטיבית מהווה רקיחת מוצרים שונים מן הטבע לצורך רפוי טבעי, כמו תמציות פרחי באך ופורמולות משמני וצמחי מרפא, לטובת ריפוי גופני ונפשי ואפילו גם טיפוח קוסמטי.

ארומתרפיה – ריפוי בשמנים ארומטיים

ניתן לייצר טיפול רגשי אשר משולב ומלא של רפואה טבעית ברפואה קונבנציונלית. השמנים ניתנים לשימוש במריחה, הרחה ובליעה. השמנים הטהורים והאיכותיים הינם כשרים. יש מבחר שמנים לתמיכה בכל מצב. ניתן להשתמש בשמנים בשילוב טיפולים קונבנציונליים. ריפוי בשמנים ארומטיים מספקים תמיכה לריפוי גם בקשיים פיזיולוגיים, גם בבעיות כרוניות, בבעיות רגשיות ובקשיים התנהגותיים. בתינוקות, ילדים, נשים וגברים. במהלך חיינו אנחנו נתקלים לעיתים בכאבים, דאגות, סבל, ומחלות. לעיתים אנחנו מתגברים ויש מצבים בהם אנחנו חייבים להיעזר ברפואות.

ישנם מתרפאים אשר מעוניינים בטיפול טבעי, כיוון שלא רוצים לקבל כדורים כיון שפוחד מנזקים ותופעות לוואי של הכימיה המצויה בכדורים. ניתן לרקוח לו באופן מדויק לו פורמולה או שתיים לטיפול המדויק לו.

טיפולים טבעיים- דרך החיים

כולנו מכירים את הטיפול הטבעי בשיעול, כמו גם את הטיפול בהורדת חום כתרופות סבתא. אך האם שמעתם על טיפול טבעי בדיכאון, מנים ארומטיים יעזרו לך לצאת משם כמו גם שיעזרו בשיעול. לעיתים הטיפול הטבעי ממלא את מקומו של הטיפול התרופתי הקונבנציונאלי. קיים גם טיפול טבעי לבעיות קשב וריכוז. כיום גם טיפול ברפואה טבעית בעזרת שמנים אתריים נוגדי סרטן. למידע נוסף על טיפולים טבעיים היכנסו לאתר https://www.yael-kashi.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *