הקשר בין תזונה וויטמינים לבין טיפול באוטיזם

הקשר בין תזונה וויטמינים לבין טיפול באוטיזם

מטפלים מתחומים שונים עמלים לפתח פתרונות וטיפולים מועילים למאובחנים על קשת האוטיזם. אחת השיטות נקראת בשם C.A.T מדובר על שיטה שפותחה על ידי טלי אנגור – מומחית לכימיה תרופתית ורוקחת. השיטה מציעה גשר טיפולי שמאפשר להפחית את תסמיני האוטיזם בהתאמה מדויקת למפה הביו הכימית של המטופל הספציפי.

איך מתחילים טיפול?

טיפול באוטיזם מתחיל בביצוע בדיקות מעבדה – רגישות למזון, חומצות אורגניות בשתן, בדיקות לאיתור פתוגנים אופורטוניסטים, איתור מתכות כבדות ורעלים, פטריות מזיקות, חסרים תזונתיים ועוד. באמצעות בדיקות אלו ניתן לזהות תהליכים מטאבוליים לקויים בגוף המטופל. הטיפול חותר לטפל בבעיות הללו וכך לשנות את התסמינים של האוטיזם שצפים על פני השטח.

כיצד הטיפול מועיל?

במידה וקיימים תהליכי מתילציה לא תקינים הדבר עלול להשפיע על הייצור והפירוק של המוליכים העצביים. עובדה אשר משפיעה כמובן על ההתנהגות של המטופל. במקרים אחרים יזוהו תהליכי סולפציה לא תקינים. תהליכים לקויים אלו יפריע לגוף לנקות את עצמו מהימצאותם של רעלים ומתכות כבדות. יש מקרים בהם מתברר כי המטופל סובל מעקה חמצונית, כלומר קיים חוסר איזון בין הרדיקלים החופשים לבין נוגדי החמצון בגופו. עקה זו עלולה לגרום לכשל המביא לרגישות יתר, לעיכול בלתי תקין, ולעכב מסלולים כימיים אשר נחוצים לתפקוד נוירולוגי תקין.

כמו כן מזהים במקרים שונים שגשוג של פטריית שמר וחיידקים מזיקים אשר נמצאים במערכת העיכול. חיידקים אלו מהווים גורם לבעיות קשב וריכוז, בעיות התנהגות, בעיות במערכת החיסון ועייפות. הטיפול בשיטה זו יחתור לאזן את הגוף ולתקן את המערכות הפגומות באמצעות וויטמינים ותוספי מזון. לאחר התיקון גם התסמינים של האוטיזם יפחתו ומצבו של המטופל ישתפר בצורה ניכרת.

כיצד מועיל הטיפול?

הטיפול של טלי אנגור בשיטה זו מזהה את התהליכים הפגומים ובהתאם למצב שאובחן בונים תכנית מותאמת אישית – תכנית שיקום כללי של המערכות השונות בגוף. בשיטה זו ניתן להפחית באופן משמעותי את התסמינים של האוטיזם, ולאפשר למאובחן לחיות חיים נורמטיביים ככל האפשר חרף המוגבלות הממשית שלו. השיטה הוכיחה את עצמה בקרב מטופלים רבים ושפרה את איכות החיים שלהם בצורה משמעותית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *