6 סודות לאפיית העוגה המושלמת

6 סודות לאפיית העוגה המושלמת

מעוניינים לשפר את הכישורים שלכם בכל פעם שאתם בוחרים לאפות עוגה ויוצא לכם לתהות מה אתם יכולים לעשות אחרת או בצורה טובה יותר בכדי לאפות את העוגה המושלמת? במאמר הזה נשתף אתכם בכל הסודות שאתם רק צריכים לדעת על מוצרי אפייה כדי להתחיל ולאפות כמו מקצוענים.

  • אל תחכו עם ההכנסה לתנור – שימוש באבקת אפייה וסודה לשתייה מובילה לכך שתהליך התסיסה קורה ישירות לאחר המגע עם הנוזלים. לפיכך זה יהיה חשוב להימנע מהשארת התערובת בטמפרטורת החדר למשך זמן רב ולשים אותה בתנור מהר ככל שניתן.
  • תקציפו את הביצים – הקצפה של הביצים עושה את ההבדל בטעם של העוגה ועשויה להפוך אותה להרבה יותר אוורירית. כך שאם אתם לא מוכנים להתפשר על רמת הספוגיות והאווריריות של העוגה, זהו תהליך שלא יהיה כדאי לכם לוותר עליו.
  • אפייה בחום של בערך 170 מעלות – ברוב המקרים יהיה כדאי לכם להימנע מאפייה בחום גבוה, שכן הדבר עלול להוביל שבו העוגה נאפית בצורה לא מספיק אחידה ולא יהיה מספיק זמן לתפיחה מספקת של העוגה כולה.
  • שימון וקימוח התבנית – בכדי להעניק לעוגה את האפשרות לתפוח ולא להידבק לתבנית, זה יהיה חשוב לשמן את התבנית ועל הדרך גם לקמח אותה מעט. זה יעזור בתהליך האפייה כולו וימנע מהעוגה לתפוח רק באמצע או להידבק. מומלץ להשתמש דווקא עם תבניות סיליקון לאפיה לצורך אפייה מושלמת.
  • תמיד תצייתו למתכון – רבים הם האנשים שבוחרים להיות נועזים ולהפגין את כישורי האפייה שלהם כאשר הם מנסים להכין עוגה בביתם, אבל חשוב לזכור שלפעמים שינויים קטנים יכולים להיות עולם ומלואו. לפיכך יהיה כדאי לכם להתחיל עם עקיבה מלאה אחר הוראות המתכון ולאחר שתראו שהכול פעל כשורה, תוכלו לשחק קצת עם הרכיבים ושיטת ההכנה בפעם הבאה.
  • תנפו את הקמח – בכדי שהעוגה תוכל לצאת יותר ספוגית ופחות דחוסה, זה יהיה חשוב לנפות את הקמח. זהו תהליך פשוט שגם כן מסוגל להשפיע רבות על טעמה של העוגה והתוצאה הסופית, כך שיהיה כדאי לכם להתחיל את תהליך הכנת העוגה בניפוי יעיל של הקמח שאתם מתכוונים לעשות בו שימוש להכנת העוגה.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *