מה ההבדל בין עגילי הליקס וטראגוס

עגילי הליקס וטראגוס

בכל הנוגע לתכשיטים המיועדים עבור פירסינג, ישנם שני סוגים עיקריים של עגילים, אשר מתאימים עבור מגוון חלקים בגוף ביניהם: הטבור, הגבה, הלשון, השפה, ואפילו כאלה שמתאימים לאיברי המין. סוגים כמו הליקס וטראגוס, הם אלה שנחשבים הפופולאריים ביותר, בזמן שכיום, חנויות תכשיטים און ליין מציעות מגוון רחב של עגילים מסוג זה או מסוגים אחרים. לכן, לפני שאנו מזמינים את הפריטים, חשוב שנדע מהו כל סוג ומהם ההבדלים בין העגילים השונים.

אז מה צריך לדעת אודות עגילי הליקס

עגיל זה נועד עבור צידי האף, אפרכסת האוזן, הנחיריים והחלק שהוא בעצם קטע ליד פתח תעלת השמע באוזניים. העגיל נועד גם עבור שאר אברי הגוף שציינו, כגון: הטבור, הלשון הגבה ושאר אברים. חישוק זה נודע גם בשם 'חישוק לחץ', כאשר מדובר בטבעת בעלת עובי אחיד שלוחצת על גולה ובכך משמשת כסוגר.

מה יש לדעת על עגילים מסוג טראגוס

עגילי טראגוס הוא כאלה העשויים טפלון והם עגילים שידועים בצורתם שאינה פרסה או חישוק. עגיל זה ישר וקטן והוא מתאים לחלק של האוזן שנמצא בין פתח השמיעה לאפרכסת, והוא מיוצר בגדלים שונם ובעיצובים שונים כמו של חדי קרן, כוכבים, לבבות, בעלי חיים ושאר מטיבים ידועים מעולם הפירסינג. בכך אפשר ללמוד כי ההבדלים בין השניים, נמצאים בעיקר בצורה שבה מעוצב העיגל ובמיקום בגוף, איליו כל עגיל מתאים.

כיצד בוחרים פירסינג מושלם?

כדי לבחור נכון, מומלץ למי שחדש בתחום, לבחור עגילי טראגוס ישרים ולא בעגילי ההליקס המעוגלים. לאחר תקופה של כמה חודשים, תוכלו לעבור לעגילים קשתיים יותר מסוג הליקס, תוך בחירת עגילי זהב איכותיים לפירסינג שאינם יוצרים דלקות או זיהום. בכך תוכלו לקשט את גופכם כמו שתמיד רציתם, ולעשות זאת ללא תקלות או זיהומים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *