האם מותר לעשות שעווה בהריון?

שעווה בהריון

נשים בתקופת הריון דואגות, לא פעם, האם הן יכולות לבצע טיפולי אסתטיקה שונים, על מנת שיוכלו לשמור על יופיין. בין היתר, הן תוהות, האם הן יכולות לבצע טיפולי שעווה.

מהם טיפולי שעווה והאם נשים בהריון יכולות לעבור אותם?

כפי שנשים רבות יודעות, ישנן דרכים שונות כיצד אפשר לסלק שיער גוף. אחת מהאופציות היא דרך טיפולי שעווה. בין אם מדובר בטיפול רגיל ובין אם מדובר בטיפולים מיוחדים, כך למשל, קיים טרנד השעווה הברזילאית. לצד טיפולים אחרים, כמו מכונת גילוח או הסרת שיער לצמיתות ועוד.

באופן רגיל, ברוב המקרים, אין בעיה לעשות טיפולי שעווה. אומנם מדובר בטיפול שיכול להיות כואב, מאחר ומדובר בשעווה חמה, ובחומר שאמור להסיר את השיער בצורה מהירה וחדה, אך יש הסבורים שזה הטיפול האיכותי ביותר עבור נשים שמעוניינות להסיר את שיער גופן ובפרט שיער ערווה.

אך כאמור, עולה שאלה, האם נשים בהריון יכולות לבצע את הטיפול מבלי שייגרם להן נזק, מבלי שזה יפגע בהריון. בתקופה זו, כידוע, יש לא מעט דברים, כולל טיפולים אסתטיים שונים שאסור לבצע. לכן נשים רבות לא בטוחות האם באיסורים, נמצאים גם טיפולי הסרת שיער בשעווה.

האם זה אפשרי בתקופת הריון?

בעיקרון אין בעיה לעשות את זה, כל עוד מבצעים את זה באופן מקצועי וכל עוד מבצעים את זה בעדינות ובמקומות מסוימים. לא בכל מקום בו רוצים להסיר את השיער, יהיה נכון לעשות את זה, גם בגלל שהסרתו עלולה להביא לצמיחה מהירה יותר לאחר מכן, וכן בגלל שלשיער יש משמעות במקרים מסוימים מבחינת ניקיון והיגיינה.

צריך לומר עוד, אישה שמבקשת לעבור טיפולי הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית, באופן רגיל היא אמורה לדעת שעליה לעשות את זה רק אצל קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה, אחת כמה וכמה במקרה של הריון, אז עליה להקפיד שהתהליך יתבצע בצורה נקייה וסטרילית לגמרי, על מנת שלא תחטוף זיהום שיסכן אותה או את העובר. חשוב לציין, יש מקומות, נניח כמו הבטן, ששם אין שום בעיה להסיר שיער בכל תקופת ההיריון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *