ארגזי אחסון

1881328-min

ארגזי אחסון הם מוצר חשוב מאד בכל בית כדי לארגן דברים שונים שיהיו במקום מרוכז אחד. כדאי לקנות ארגזי אחסון התואמים את הציוד.

כשכל הציוד הרלוונטי נמצא בתוך ארגז אחסון, כל אחד מבני הבית יודע היכן הדברים הללו ממוקמים ותמיד הם נאספים לתוך הארגז ולא מפוזרים בכל הבית.

ניתן גם לאחסן פריטים גם במחסן או חדר שאין בו שימוש על ידי מדפים מעוצבים שמחוברים לקיר.

 

ארגזי אחסון

קיימים ארגזי אחסון גדולים ונוחים מאד הכוללים מכסה ונעים על גלגלים. הם אידיאליים לאחסן סוגים שונים של צעצועים שכולם באותה הקטגוריה כמו הכמות הגדולה של המכוניות והמטוסים, או הבובות כולל הבגדים שלהן. אפשר בארגז נוסף לאסוף את כל המשחקים שהילדים משחקים איתם מחוץ לבית כמו סוגים שונים של כדורים, כדורגל, כדורסל, טניס וכדורים רכים בגדלים שונים. כמו כן צלחות מעופפות ומשחקי חוץ בהתאם לגילם של הילדים.

כשיש הרבה צעצועים, או רוצים לאחסן בגדים או פריטים אחרים מומלץ לרכוש עגלת אחסון הכוללת שלוש קופסאות זו על גבי זו שאפשר לשלוף בקלות פריטים הנחוצים בכל עת מכל אחת מהמגירות הללו. העגלה היא על גלגלים וכך אפשר להזיז אותה בקלות מחדר המשחקים, לחדר של התינוקת וכו'.

 

קופסאות אחסון צרות וארוכות

אחת השיטות המעניינות לאחסון היא לנצל את השטח מתחת למיטות ולהניח מתחת לכל רוחבה של המיטה, קופסאות צרות וארוכות על גלגלים שמשמשות בדרך כלל לאחסון בגדים שקטנים על אחד הילדים וממתינים לילד הקטן שיגיע לגיל הנדרש. אפשר לאחסן בדרך זו גם משחקים, תחביבים, כלי עבודה או כל צורך אחר בבית.

לאחסון של פריטים אחרים בבית, קיים שפע של קופסאות אחסון איכותיות אשר נסגרות על ידי נעילה נוחה. הקופסאות מיוצרות במבחר של גדלים ומידות, קופסאות רחבות, גבוהות ואחרות לבחירתו של כל לקוח.

 

רוצים לקנות מוצרי אחסון איכותיים לבית שלכם? הנכם מוזמנים להכנס להום דיל אביזרים לבית​.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *