הגדלת חזה

הגדלת חזה

עבור נשים רבות המבקשות לשפר את מראה השדיים שלהן באמצעות ניתוח הרמת חזה, ההחלטה האם לעשות זאת עם שתלים או ללא שתלים, יכולה להיות בחירה קשה. אז איך באמת כדאי להגדיל חזה בטכנולוגיה המתקדמת של ימינו? בואו נבדוק.

הגדלת חזה – עם או בלי שתלים? 

ניתוח להרמת חזה ללא שתלים, בדרך כלל הוא הרווח בקרב טיפולים מסוג זה. אם בעבר היו הנשים רגילות להגדיל באמצעות שתלים, באה הטכנולוגיה החדשה של ימינו ושינתה את פני השיטה. כך, נשים החלו להתרגל לרעיון שהגדלת חזה, עושים ללא שתלים.

מעבר לכם, מבנה השד יהיה שונה מאוד מניתוח עם שתלים. בניתוח הגדלת חזה עם שתלים, המראה יהיה לא טבעי במקרים רבים, וכך ייווצר לו עיוות מסוים בנקודות החשובות שתרצו להבליט בו.

מהי הרמת חזה? 

הרמת חזה היא הליך כירורגי קוסמטי הכרוך בהסרת עור עודף והידוק ובניה מחדש של רקמות השד כדי לספק את המראה הנדרש – מראה צעיר וטבעי. ישנן מספר דרכים אפשריים לניתוח (ראו באתר אסטרה מדיקל), מבחינת טכניקות ודפוסי חתך, והאפשרויות הנכונות עבורכן יהיו תלויות בגופכן.

ישנם גורמים אחרים כמו איכות וסוג העור וגמישותו, שיקבעו את הטכניקות לניתוח זה ואת דפוסי החתך שיצטרכו הרופאים לבצע בו. בכל אופן, חשוב לדעת שהתוצאה הסופית, תהיה מראה צעיר ומורם המספק את הנוחות והביטחון אליו אתן חושקות.

מה כולל הליך הרמת חזה? 

ההליך מתבצע, בדרך כלל, בהרדמה כללית כדי לספק את הנוחות המרבית למטופלת, למרות שטשטוש תוך ורידי, יכול להיות גם אופציה, בהתאם לנסיבות. 

ברגע שאתן מורדמות, ההליך מתחיל בחתכים, בהתאם לתוכנית המוסכמת לניתוח שלכן, שלאחריה, רקמת השד תעוצב מחדש ועודפי העור יוסרו, וייסגרו על ידי תפירות להשלמת התהליך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *