אסתטיקה וגינלית

אסתטיקה וגינלית

ניתוחים פלסטיים מתקשרים באופן אוטומטי לניתוחים למטרת קוסמטיקה ויופי אבל למעשה יש ניתוחים שהתועלת בהם לצד האסתטיקה היא שיפור איכות החיים עבור המטופל. רבים מטיפולי אסתטיקה וגינלית מתבצעים כדי לשפר את חיי המין של האישה או את התפקוד היומיומי

השפעת הסלבס

ניתוחים של אסתטיקה וגינלית קיימים כבר שנים רבות אבל המודעות אליהם, בעיקר בקרב נשים צעירות, עלתה כאשר האחיות קרדשיאן חשפו ופרסמו שעברו ניתוחים אלה. הסיפורים שלהן על שיפור איכות חיי המין והקלות שבה הן מתארות את ההליך הרפואי, הביאו רבות מהנשים להיחשף לנושא.

מה מנתחים?

הניתוחים כאמור מתבצעים הן מסיבות קוסמטיות והן מסיבות בריאותיות. הניתוחים הפופולאריים הם עיצוב שפתי הפות שמטרתו להקנות מראה צעיר יותר או להסיר עור מיותר מהאזור, ניתוח הצרת הנרתיק שמטרתו להחזיר את הנרתיק למצבו שלפני התבגרות האישה והלידות שעברה, כדי להעניק לזוג את איכות חיי המין שלהם.

ניתוח נוסף הוא החזרת קרום הבתולין. עדות ותרבויות רבות מעניקות משמעות רבה לקרום הבתולין ולטוהר שהוא מעניק לאישה. נשים שאיבדו את קרום הבתולין בצורה לא רצונית, או שנולדו כך יכולות לשחזר את הקרום בעזרת הניתוח.

מתי מנתחים?

על פי רוב הפונות לניתוחים של אסתטיקה וגינלית דרך אתר לימדיק הן נשים שעברו לידות או שגופן השתנה בשל הגיל או כתוצאה משינויים הורמונליים. נשים הסובלות מבעיות כמו יובש בנרתיק, בריחת שתן או בעיות אסתטיות הפוגעות בביטחונה העצמי של האישה ומונעות ממנה לקיים יחסי מין.

חשוב לדעת

הטיפולים לשיפור אסתטיקה וגינלית אינם מסובכים,  אך הם כוללים הליכים פולשניים ותהליכי הרדמה עם כל הסיכונים הנלווים לכך. נשים בהיריון, בטיפולי פוריות או מעל משקל מסוים אינן יכולות לעבור טיפולים אלה וחשוב להתייעץ עם הרופא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *