למה חשוב שתבחרי אופניים לנשים מותאמות? 4 יתרונות

woman-1245961_640

בספורט הרכיבה הורגלנו לחשוב שזהו ספורט גברי, אך אט אט יותר ויותר נשים נכנסות לספורט הרכיבה. בחנויות האופניים תמצאו מגוון רחב של אופניים, כאי מאוד להתאים את הכלי לפי רצונותיכן ולפי מה שאתן אוהבות.

אופניים לנשים  – מה תבדקו

כדאי לבדוק את הכלי ביחס למספר פרמטרים בהם רוב הנשים הרוכבות מתעניינות.

  1. משקל האופניים – שוק האופניים מציע מגוון גדול של דגמים, משקל הכלים נע לרוב סביב 25 – 30 ק"ג. היות שזהו אחד הדברים בהם מתמקדות הרוכבות, תוכלו למצוא היום גם דגמי אופניים קלים, הנעים בין 14 ל19 ק"ג. שימו לב: אם אינכן צריכות להעלות ולסחוב את הכלי שלכם, לא מומלץ להתפשר על אופניים קלות, שהם גם פחות מקצועיות.
  2. גודל האופניים – גודל הכלי נמדד בהתאם לגודל הגלגלים, הגודל הנפוץ הוא 20 אינצ', נשים רבות יעדיפו אופניים קטנות יותר, בשבילכן תוכלו למצוא גלגלים הנעים בין 12 ל16 אינצ'. האם זה מומלץ? יש לגלגלים קטנים מעלות שיאפשרו לכן רכיבה קלה אבל ככל שגודל הגלגל קטן יותר, כך תרגישו יותר את תוואי השטח, מה שיגרום לרכיבה להיות נסיעה פחות נעימה.
  3. עיצוב וסטייל – נשים רבות יבחרו את הכלי שלהם על פי המראה החיצוני שלו, ישנם דגמים רבים של אופניים לנשים מעוצבים בסטייל שידליק אתכן. אך כדאי לבדוק גם האם זהו הכלי שאתן מחפשות מבחינה מקצועית. 
  4. בטיחות האופניים – לנשים אכפת מאוד מבטיחות הכלי, לרוב נשים אינן רוכבות במהירות גבוהה מידי הן תמיד יתלבשו בהגנה מלאה והרכיבה פחות מונעת מאגו.

אופניים לנשים 

אז כשאתן נכנסות לחנות האופניים כדאי שלים לב לכל הפרמטרים שתרצו בכלי שלכם. תבדקו עם המוכר מה האופניים הכי בטוחות ושוות עבורכן. מידע נוסף באתר https://www.cobra-bordo.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *