בעיות נפוצות בפוריות הגבר

בעיות נפוצות בפוריות הגבר

יש לא מעט ישראלים שסובלים משלל בעיות של פוריות הגבר. בין הבעיות הללו ניתן למנות ספירת זרע נמוכה, חומציות יתר וחוסר תנועתיות. במידה ואתם חושבים שיש לכם בעיית פוריות, יהיה רצוי לפנות לביצוע של בדיקת זרע וזאת כדי להבין בצורה מדויקת מה המצב שלכם בכל הנוגע לכך. ניתן למצוא היום שלל מרפאות מעולות בארץ שיוכלו להציע לכם מענה בעניין הזה.

בדקו את התנועתיות של הזרעונים

לאחר שתקבלו את תוצאות בדיקת הזרע עליכם לבחון את מידת התנועתיות של הזרעונים ולוודא כי לפחות 50% מהם נעים בצורה תקינה. כך יהיה ניתן להבטיח שהם יוכלו להגיע עד לחצוצרה ולא תהיה בעיה של פוריות שתגרום למצב של עקרות.

ניתוח של ספירת הזרע שלכם

היבט נוסף שצריך לשים אליו לב הוא כמות הזרעונים בכל מ״ל. תצטרכו לשים לב כי ישנה כמות מספקת וזאת על מנת שתהיה אפשרות להכניס להריון והפוריות שלכם תהיה במצב תקין. הרופא אליו תפנו יסביר לכם בכל הנוגע להיבט הזה בבדיקת הפוריות אז אל תוותרו על העניין הזה וקחו אותו לתשומת הלב שלכם.

בחנו את רמת החומציות של הזרעונים

לבסוף יהיה חשוב לשים לב כי הזרעונים נמצאים במצב בסיסי של מעל 7.2 והם אינם חומציים וזאת כדי להבטיח שהם יוכלו לשרוד בצורה מעולה בסביבה בה הם נמצאים. כל אחד מכם שיפעל בצורה נכונה ויבצע בדיקה אצל מרפאה אמינה יוכל לקבל תוצאה מהירות ולדעת היטב מה המצב שלו מבחינת הפוריות. אז שימו לב כי אתם בוחנים את הנושא הזה בצורה מדויקת וזאת על מנת שתוכלו להבין בצורה הטובה ביותר שישנה היכן אתם נמצאים בכל הנוגע לעניין הזה. למה אתם מחכים?

 

לעוד מידע, בקרו באתר https://gavriel.org.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *