אנטי אייג'ינג: איזה אמצעי הכי יעיל?

מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית

המאמר באדיבות ג'ליקסיר

למרות שאף אחד מאתנו לא רוצה לחשוב על זה, בשלב כזה או אחר במהלך החיים כולנו נזדקן והגוף שלנו כבר איננו יחזור להיות כמו שהיה בעבר, ובמיוחד העור שלנו שתהליכי הזקנה ניכרים עליו מאוד. עד שימצאו את מעיין הנעורים או דרך אחרת שתאפשר למנוע את תופעת ההזדקנות, כדאי להכיר את האמצעים שיוכלו לסייע לעכב או להאט את התופעות הללו.

פעילות גופנית

תחום האנטי אייג'ינג (Anti-Aging)עוסק במחקר תהליכי ההזדקנות של גוף האדם, כאשר מחקרים אלו מצאו כי ישנם גורמים שונים המעודדים ואף מזרזים תהליכי הזדקנות. אחד מהם הוא חוסר פעילות גופנית בגיל צעיר או מבוגר, ולכן ההמלצה היא לבצע פעילות גופנית מוסדרת ומתונה מספר פעמים בשבוע.

כאשר עושים פעילות גופנית זרימת הדם בגוף מתגברת, וכך הוא מוביל לכל חלקי הגוף שלל יסודות ומרכיבים חיוניים לתפקוד תקין של מערכת הגוף כמו ויטמינים, מינרלים, חמצן וכו'. פעילות גופנית קבועה תסייע לשמור על תקינות מערכות הגוף החשובות כמו לב, כבד, כליות ועוד וגם תשפיע על מראה העור שיראה קורן, בריא ומלא חיים. 

תזונה נכונה

הקפדה על תזונה נכונה היא המלצה נוספת כחלק מאימוץ של הרגלי חיים טובים ובריאים יותר, שיוכלו גם לסייע לעכב במידה מסוימת את תהליכי ההזדקנות של הגוף. תזונה נכונה כוללת מרכיבים מן החי ולא אוכל מתועש ומעובד, ולכן אכילה מבוקרת וקבועה של פירות וירקות טריים בכל יום עשויה להכניס רק טוב לגוף, וכך לספק לגוף המון ויטמינים ומינרלים שיוכלו להגן על העור וכן על כל מערכות הגוף.

ערכת טיפוח אנטי אייג'ינג לטיפול ושיקום העור

אחת מהדרכים להאטת קצב ההזדקנות של העור, היא באמצעות שימוש במוצרי קוסמטיקה ייעודיים המותאמים לכל אחד ואחת בצורה אינדיבידואלית. ערכות טיפוח מסדרת אנטי אייג'ינג יסייעו לטפל בעור פנים הסובל מקמטים, ולהעניק לו מראה בריא ורענן יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *