איך לבחור מכסחת דשא לבית

איך לבחור מכסחת דשא לבית

אם יש לכם גינה בבית הפרטי שלכם, אתם בוודאי יודעים שאחד מכלי העבודה שאתם הכי צריכים היא מכסחת דשא של ויליג'ר. כיום ניתן למצוא היצע רחב של מכסחות דשא הפועלות על חשמל, סוללות או בנזין. כמו כן ניתן למצוא מכסחות דשא מתניעות, טרקטורונים לכיסוח דשא ועוד. כל אדם חייב לבחור את מכסחת הדשא המתאימה ביותר לצרכים שלו, בהתאם לתקציב העומד על הפרק ובהתאם לכל הפרמטרים האחרים שיש לתת עליהם את הדעת טרם רוכשים מכסחת דשא.

מהם הסוגים השונים של מכסחות דשא?

כיום כאמור ניתן למצוא כמה סוגים של מכסחות דשא וחשוב מאוד להכיר את הסוגים השונים בכדי לרכוש את הסוג המתאים לכם ביותר:

מכסחת דשא חשמלית- מדובר על מכסחת דשא שפועלת על מנוע חשמלי. לרוב המכסחת המדוברת תקבל את אספקת החשמל על ידי כבל שניתן לחבר לשקע החשמלי. מדובר על מכסחת שמתאימה בעיקר לגינות של בתים קטנים בהם ניתן לחבר את המכסחת לשקע החשמלי הקרוב.

מכסחת דשא בנזין- מכסחת דשא הפועלת על מנוע בנזין אשר ניתן למצוא בנפחי מנוע שונים. כמו כו, ניתן למצוא סוגים שונים של המסכות המדוברות כגון: מכסחות דשא מתנייעות, ועוד. מכיוון שאין צורך לחבר את המכסחת המדוברת לתקע חשמלי קרוב ניתן להשתמש במכסחת המדוברת גם בגינות גדולות באופן יחסי שבהן אין שקע חשמלי זמין.

טרקטורון כיסוח דשא- מדובר על טרקטורונים הרלוונטיים לכיסוח של פארקים ציבוריים, מגרשי גולף, גני אירועים ועוד. הטרקטורונים מגיעים עם סלי איסוף גדולים כך שניתן לכסח את הדשא בצורה הטובה, הקלה והנוחה ביותר.

בבואכם לבחור מכסחת דשא או ציוד חקלאי אחר  עליכם לשים דגש על גודל הגינה, על התקציב העומד על הפרק לצורך רכישת המכסחת, בנפח המנוע של המכסחת, באיכות המכסחת ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *