מתי יש להשתמש בניקוי באמצעות סנפלינג

ניקוי באמצעות סנפלינג

כל מבנה זקוק לתחזוקה מדי פעם, וזאת בשל הצטברות אבק, לכלוך, מפגעי מזג אוויר כמו לחות ורטיבות, וכן בלאי טבעי ופגמים שונים. לשם כך נדרשות עבודות שיקום כמו ניקוי, צביעה, איטום מבנים בגובה, חיזוק אריחים, טיפול במרזבים ועוד. בבניינים ובגגות נדרשת גישה לפעולה בגובה רב ושימוש בכבלי סנפלינג הוא אחד הפתרונות הנפוצים בימינו למשימה זו. מדובר בשיטה יעילה ובטיחותית, אשר מבצעים פועלים מיומנים, וכך פותרים את הבעיה שנוצרה בקירות המבנה או בגג. שימוש בכבלי סנפלינג הוא עניין למקצוענים בלבד, מאחר שמדובר בעבודה הגובה רב הכוללת סכנת נפילה ואף מוות. יעילותה של השיטה הוכחה שוב ושוב בשנים האחרונות. 

בעיות ששימוש בסנפלינג פותר

כבלי הסנפלינג מאפשרים לפועלים להגיע בקלות לגובה רב וכך לטפל במגוון בעיות פיזיות של המבנה, החל מניקוי חלונות גבוהים בבנייני משרדים או מגורים, או בתים פרטיים, ועד להחלפת מרזבים שנשחקו. בעיות נפוצות אחרות שניתן לפתור באמצעות גלישה על כבלי סנפלינג הן איטום ושיקום מבני בטון, שנפערו בהם סדקים וחורים כתוצאה מתזוזה של האדמה, רטיבות ו/או תנאי אקלים קשים. אפשר גם לטפל באריחים מתנדנדים על קירות הבניינים, לאטום ולצבוע קירות חיצוניים ולטפל במערכת האינסטלציה. לשיטת העבודה בסנפלינג במבנים שגובהם מעל שני מטר יש יתרון גדול על שיטות אחרות כמו עבודה על פיגומים, שרמת הבטיחות בה נמוכה בהרבה. לכן סנפלינג עיל ובטוח יותר. 

איך לבחור חברה מבצעת 

ביצוע עבודות בגובה באמצעות סנפלינג נחשב ליעיל וגם בטיחותי, בהשוואה לשיטת הפיגומים. אבל בכל מקרה מדובר בעבודה שכוללת סכנת נפילה מגובה רב, ולכן יש לפנות אך ורק לחברה ידועה בתחום עם מוניטין, שתעניק לכם שקט נפשי ותשלח רק פועלים בעלי תעודת הכשרה מוכרת.  

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *