אביזרי אפייה שכל אופה צריך אצלו בבית!

אביזרי אפייה

אנשים שאוהבים לאפות, לפנק, להשקיע בעוגות מעוצבות ולחלק לחברים, או אפילו למכור מהבית, יודעים היטב – כדי לעמוד בסטנדרט מסוים של הצלחה, כדי לאפשר ליצירתיות שלכם לפרוץ וכדי להיות מסוגלים לעצב כל עוגה בדרך שלכם, יש כמה אביזרי אפייה, שאתם חייבים להחזיק בבית.

 

מד חום דיגיטלי מקצועי

מטמפררים שוקולד? מכינים קרם אנגלז? רוצים להכין קרמל, אבל בלי לשרוף אותו? צריכים לאפות, אבל בטמפרטורה סופר – מדויקת? אתם צריכים מדחום דיגיטלי איכותי. כזה שייתן לכם את הטמפרטורה המדויקת בכל רגע נתון, יאפשר לכם למדוד טמפרטורה גל של חומרים חמים וקרים, גם על משטחים לוהטים וגם בתוך סירים רותחים.

 

מערוך אוקולון

המערוך היחיד בעולם, המאפשר לכם לרדד בצקים ברמה גבוהה. המערוך אינו נדבק – גם לבצקים רטובים ודביקים. הוא מעוצב בצורה מיוחדת, לצורך התאמה ארגונומית מושלמת לכף היד שלכם ולתנועת הרידוד.

 

משטחי סיליקון לאפייה

לא צריך יותר לקנות נייר אפייה בכמויות. אפשר להשתמש במשטח אפייה רב פעמי מסיליקון, לחיסכון בהוצאות לטווח ארוך, לשמירה על איכות הסביבה ובעיקר – לקבלת תוצאה אופטימלית בתהליך האפייה.

 

ספטולה מדורגת

ספטולה מדורגת היא אביזר חובה לכל מי שעובד עם קצפת וקרמים לעיטור עוגות. היא מאפשרת לכם ליישר ולהחליק את חומרי הגלם בצורה מושלמת, תוך התאמה ארגונומית למבנה כף היד, כך שאתם לא צריכים להשתמש בפרק היד שלכם בזווית בלתי אפשרית כדי לצפות את העוגות.

 

אביזרי זילוף

זילוף עוגות זה לא רק שק זילוף וצנתר אחד או שניים. כדי לעטר עוגות בצורה מרהיבה, מקסימה ומקצועית, אתם צריכים להחזיק בבית מספר צנטרים מקצועיים, שיאפשרו לכם ליצור מגוון צורות עם קצפת, קרם ושוקולד. 

היכנסו לקטלוג באתר של לייזה תובל למידע נוסף!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *