הרחקת יונים – אל תעשו את זה לבד

הרחקת יונים - אל תעשו את זה לבד

יונה נחשבת לסמל השלום והחופש, אבל מפגש איתה עלול להסתיים בנזק לרכוש שלכם, ולכן פעולת הרחקת היונים הפכה לצורך דחוף עבור דיירים בבתים פרטיים ועובדים במשרדים ובמבנים אחרים. יונים אוהבות לקנן בקירות מבנים ולגרום ללכלוך רב והן גם נושאות קרציות ומזיקים אחרים שעלולים להעביר מחלות ולתקוף בני אדם ובעלי חיים.  הרחקת יונים היא משימה מורכבת אשר דורשת כוח פיזי רב וטיפול במטרה הנמאת לרוב בגובה. לכן מומלץ מאוד לפנות לאנשי מקצוע ולא לנסות לבצע אותה בעצמכם, וזאת כדי להימנע מאפשרות של פגיעה פיזית ומחוסר אפקטיביות בניסיון להרחיק את היונים. 

כיצד מתבצעת ההרחקה

הרחקת יונים חייבת להתבצע ע"י פועל מומחה לדבר ובעל ניסיון. שיכול לפעול במגוון שיטות כדי להרחיק את היונים. חשוב להדגיש אין בפעולה זו כוונה להזיק להן או להרוג אותן אלא רק להרחיק אותם מהבתים וממקומות מסתור שונים. אחת הדרכים המקובלות היא הצבת דחליל שירתיע אותן אולם שיטות מקצועיות יותר כוללות הצבת דוקרנים סביב הקן וגם רשתות ברזל שנועדו למנוע חדירה לחללים שבתוך קירות המבנה או הגגות. הרשתות נחשבות לאמינות במיוחד ומחזיקות מעמד שנים רבות. ביצוע כל הפעולות נעשה לעתים בגובה רב ומחייב הקפדה על כל כללי הבטיחות. אחת הדרכים להגיע אל היעד היא באמצעות שימוש בכבלי סנפלינג לצורך גישה ליעדים גבוהים.

בחירה בחברה אמינה

בעיית היונים המטרידות נפוצה מאוד בארץ ורבים מצהירים על עצמם כעוסקים בהרחקת יונים. כדאי לכם לקבל המלצות מחברים ומכרים על חברה אמינה העוסקת בתחום עבודה בגובה, ורק אז לפגוש את נציגיה ולהסביר את הבעיה במקרה שלכם. המחיר ייקבע לפי סוג הפתרון וגם לפי רמת הגובה הנדרשת לביצוע העבודה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *