פילאטיס בהרצליה

פילאטיס בהרצליה

אם שגרת הכושר שלכם מרגישה מעט מיושנת, ניסיון בשיעור מסוג חדש כמו פילאטיס, יכול לגרום לכם להרגיש רעננים שוב. השתתפות בשיעור פילאטיס, עשויה להיות דרך טובה להרחיב את אופקי הכושר שלכם בצורה משמעותית.

פילאטיס בהרצליה 

פילאטיס הוא מאוד תכליתי – למרות שאתם בהחלט יכולים לעשות זאת בחדר כושר או בסטודיו בכל רגע נתון, כדאי מאוד להיכנס לקבוצת פילאטיס בהרצליה ולעשות את הדברים כמו שצריך. 

אם אימון אישי הוא עדיין לא משהו שאתם מרגישים בנוח איתו, או אפילו אם אתם רק רוצה להתאקלם בסוג התרגיל לפני שאתם מצטרפים לשיעור ציבורי, יש גם הרבה סטרימינג או פילאטיס וירטואלי.

יתרונות פילאטיס 

לא משנה באיזו דרך אתם משתתפים בשיעורי הפילאטיס, ניסיון בפילאטיס, יכול להיות מחליף למשחק אימון, לא משנה הרקע של רמת הכושר שלכם.

פילאטיס עם איריס סלע, עונה על הצרכים של כל אחד כדי לשפר את תנועתו בצורה חיננית, ובמקביל להפוך אותו לאתגרי יותר. אתם יכולים לעשות כל כך הרבה וריאציות לאותם תרגילים, כך שלא תשתעממו כל כך מהר מהם.

מהו בכלל פילאטיס? 

פילאטיס, הוא סוג של תרגילים בעלי השפעה נמוכה שמטרתם, לחזק את השרירים תוך שיפור היישור והגמישות בגוף. אימון פילאטיס טיפוסי, נמשך, בדרך כלל, בין 45 דקות לשעה.

אתם יכולים לעשות פילאטיס עם או בלי ציוד, אבל לא משנה מה, תהיו חייבים לעשות את המהלכים בתנועות איטיות ומדויקות ושליטה בנשימה.

תנועות פילאטיס שונות, נוטות לסדר את פעימות הלב שלכם, למרות שהתרגילים עובדים גם באזורים אחרים בגופכם. פילאטיס, באופן כללי, אינו מוגבל לחלקי גוף ספציפיים, ולכן, הוא מתאים לכל כך הרבה אנשים ובכל הגילים, שיכולים לקחת חלק בפעולות בריאותיות מהפכניות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

השארת תגובה