החלקה איכותית לשיער

חתך ביד

ישנם סוגים רבים של החלקות שיער ולעיתים קיים הקושי לדעת באיזו החלקה כדאי לבחור. ישנן סוגי החלקות שהינן איכותיות יותר, בעוד ישנן אחרות שנחשבות פחות איכותיות, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בבטיחות ובתוצאה המתקבלת. בנוסף, קיימים הבדלים בין שיטות החלקות השיער השונות, ולכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. במילים אחרות, ישנן שיטות המתאימות יותר לסוגים מסוימים של שיער, בעוד שיטות אחרות יכולות להתאימות לכל סוגי השיער וכו'. קיימים הבדלים גם בתוצאה המתקבלת ועוד. כל המידע על החלקה איכותית לשיער במאמר לפניכם.

החלקת שיער איכותית – מה חשוב לדעת?

החלקה שיער טבעית היא למעשה החלקה אורגנית שלא עושה שימוש בחומרים מסוכנים, כגון פורמלין. שימוש בחומרים סינטתיים וכימיקלים אחרים עשויים לפגוע בשיער ולהסב לו נזק. נשים רבות רוצות להגיע למראה שיער חלק ומבריק יותר, אך עליהן לקחת בחשבון שהחלקות שיער שעושות שימוש בחומרים בעייתים ומסוכנים כמו פורמלין עשויות לפגוע בבריאות השיער ולגרום לנזקים ארוכי טווח. לכן, יש לבדוק שהחומרים בהם עושים שימוש מאושרים על ידי משרד הבריאות ושלא קיימים חומרים מסוכנים שעלולים לגרום לנזק לשיער.

יתרונות ההחלקה האורגנית על פני החלקה כימית

החלקות אורגניות, בשונה מהחלקות כימיות, אינן עושות שימוש בפורמלין ובחומרים שעלולים להזיק לשיער ולגרום לנזק ארוך טווח. החלקה שיער אורגנית עושה שימוש בחומרים הקיימים בטבע ושהוכחו כיעילים ובטוחים. החלקה אורגנית מבוססת על שמנים טבעיים, ויטמינים, מינרלים ועוד. לחומרים אלו יש פרופיל בטיחות גבוה הרבה יותר ובמרבית המקרים חומרים אלו לא גורמים לתופעות לוואי כלל.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שבדרך כלל החלקות אורגניות תהיינה יקרות יותר מהחלקות כימיות או סינתטיות. אך בשורה התחתונה, מדובר בהחלקה בטיחותית הרבה יותר, כך שעדיף להשקיע מעט יותר כסף ולקבל תוצאה טובה יותר. מרבית ההחלקות האורגניות יכולות להיות משומשות כמעט לכל סוגי השיער, אם לא כל הסוגים, לרבות שיער ג'לי, יבש, פגום, טבעי, מתולתל וכו'.

באילו חומרים נעשה שימוש בהחלקת שיער אורגנית? 

בהחלקה אורגנית נעשה שימוש בחומרים שונים כגון שמן דקלים, חלבונים שונים, קקאו, מי זהב ועוד. 

רוצים לקבל עוד מידע על החלקות אורגניות איכותיות? לחצו כאן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *