קורס סקיפרים – מדוע משתלם להירשם אליו

קורס סקיפרים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות ישראלים בגילאים שונים אשר מחפשים אתגרים חדשים, מעניינים ומקוריים. אתגרים שיכולים למלא את זמנם ולספק להם חוויות והרפתקאות ייחודיות, כאלו אשר שוברות את השגרה של עבודה-משפחה. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך, זה שייט ביאכטות ברחבי הים התיכון ובמקומות אחרים. יש מי שבוחר לצאת לשייט כנוסע לכל דבר, בין אם זה באמצעות שייט מאורגן, מסחרי, ובין אם זה באמצעות השכרת יאכטה למשך זמן מוגבל, ויש מי שבוחר להשיט יאכטה בעצמו. לשם כך עליו לעבור קורס סקיפרים

קורס סקיפרים נועד להכשיר צעירים ומבוגרים, להיות משיטים של יאכטות וכלי שייט אחרים באורך של עד 24 מטר. ניתן להשתמש ברישיון אשר מקבלים בסיום הקורס, הן בישראל והן בחו"ל, ובמהלך הזמן אפשר להפוך את התחביב למקצוע, במידה ומעוניינים בכך. אין ספק שמדובר בחוויה ייחודית ויוצאת דופן אשר לא כל אחד יחווה במהלך חייו, ובוודאי שהוא שונה משאר הדברים שעושים ביום יום. 

מדוע משתלם להוציא רישיון סקיפר? 

היתרון של רישיון סקיפר בא לידי ביטוי בכך שהוא פותח דלתות לעולמות חדשים וייחודים. במובנים מסוימים זה דומה לרישיון נהיגה על רכב או אופנוע, או לרישיון טיס. ההבדל הוא, שיש הרבה פחות אנשים שאוחזים ברישיון זה ועדיין הרבה יותר נפוץ להשתמש בכלי שיט מאשר במטוסים לצרכים פרטיים. 

לכן, מי שמוציא רישיון סקיפר לאחר קורס סקיפרים יכול להשתמש בו לצרכים מגוונים. הוא יכול לשכור כלי שייט ולהשיט אותם בעצמו מבלי שיצטרך להשתמש בשירותיהם של סקיפרים מקצועיים, כמו כן, הוא יוכל להפליג במקומות שונים בחו"ל וכך להוסיף חוויה והרפתקה ייחודית ושונה במסגרת טיול משפחתי או כל סוג של טיול אחר. חשוב להדגיש, מדובר על קורס יחסית פשוט וקל, אשר כולל חלק מעשי ותיאורטי וכל אחד יכול להצליח בו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *