מתנה מקורית לאישה – איך מוצאים?

כאשר אנחנו מחפשים מתנה לאישה שאנחנו אוהבים – זה לא תמיד קל… כי יש נשים שיש להם הכול, יש נשים שנחשבות מאוד בררניות, יש את מי שקשה לרצות, ולפעמים אנחנו לא בדיוק יודעים איזו מתנה כדאי לבחור . 

אבל בעולם של המון אפשרויות, בוודאי שאפשר לחפש ולמצוא משהו מקורי ומיוחד, משהו שעוד לא נראה בעבר, ובהחלט שאפשר למצוא מתנה מקורית לאישה. 

כיום יש אתרי אינטרנט המציעים מגוון רחב של מתנות מקוריות המתאימות גם לגברים וגם לנשים. מדובר במתנות המאפשרות אתגר ,מחשבה, זריזות ותעסוקה. 

הנה כמה דוגמאות: 

פאזלים מקוריים – פאזלים מקוריים מסוגים שונים מאפשרים לנשים שעות של חשיבה ואתגר. בחנויות תמצאו מגוון רחב של פאזלים שיש בהם טוויסט מיוחד והם כאלו המאתגרים את המחשבה ומציעים תוצאות מדליקות למי שמרכיבה אותם, כמו למשל תמונה של המשפחה שאפשר להזמין מראש. 

מפות מיוחדות – גם מפות מיוחדות כמו מפת גירוד של ישראל מהוות חלק בלתי נפרד ממתנות מתחשבות לנשים באתרי אינטרנט אפשר לבחור מפות של העולם שאפשר לגרד כאשר מגרדים כל מדינה בה הייתה האישה וכך נוצרת מפה מרהיבה של העולם בגווני זהב וכסף נוצצים. 

צנצנות עם משימות – אם אתם רוצים להעניק מתנה לאמא למשל, תוכלו לבחור צנצנות עם משימות. כיום יש צנצנות עם משימות יצירתיות, כאלה שמחדדות את המחשבה, יש צנצנות עם משימותל-21 ימים כאשר מארזים כאלה יכולים להיות מתנה מדליקה עבור כל אחת החל מבת הזוג עד חברה לעבודה או אם אהובה. 

פוסטרים מיוחדים – כדי לקשט חדר של נערה אפשר לבחור עבורה מתוך מבחר פוסטרים עם משימות פוסטר מיוחד ומעניין כמו כזה שמאפשר חשיבה אחרת או אתגר. 

אז זה הזמן להזמין אותם בקלות מתוך אתרים שעוסקים והזמנת מתנות מיוחדות לנשים וגברים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *