בשמים לנשים

כבר שנים שאת רגילה לרסס על עצמך את הבושם הוותיק והאהוב שלך לפני כל יום עבודה, אך לאחרונה הרגשת כי את לא מתחברת לריח של הבושם ולעיתים הוא אפילו מרגיש לך לא נעים. אולי תשמחי לגלות כי את לא לבד בהרגשות הללו, וכי התחושות של אכזבה מהבושם הקבוע מתרחשות אצל כל אישה במהלך החיים. כיוון שניחוח הבושם מתפתח בהתאם לעור של כל אחת, כך שינויים שמתרחשים בגוף עשויים להשפיע על אפקט הריח של הבושם שמתיזים על הגוף.

כיוון שעלייך למצוא בושם נעים וכיפי חדש שאיתו תוכלי להתבשם בהנאה לפני שאת יוצאת מהבית, כדאי שתדעי איך לבחור נכון את הבושם המושלם בשבילך מתוך מגוון ענק של בשמים לנשים.  

סוגים מומלצים של בשמים לנשים

ישנם אינספור סוגים של בשמים אותם מייצרות חברות ומותגים מוכרים יותר ופחות, אך לא חשוב באיזה מותג את בוחרת זכרי כי עלייך קודם כל לבחור את סגנון הריח שהבושם שלך יעניק לגופך מתוך כמה אפשרויות: 

  • פירותי ורענן – בשמים בניחוחות קלילים של פרחים, מתאימים במיוחד לנשים צעירות.
  • חושני ועוצמתי – בשמים בניחוחות "כבדים" המשדרים עוצמה וכוח, והם לרוב מורכבים משילוב של ניחוחות חזקים כמו תבלינים.
  • נקי ואסתטי – בשמים בריחות מאסק המעניקים הרגשה נקייה ואסתטית ומורכבים מפירות הדר ופרחים.

כיצד תבחרי את הבושם המושלם בשבילך?

לאחר שהחלטת איזה ניחוח תרצי לפזר על גופך ולשדר החוצה לסובבים אותך, תוכלי לבחור את הבושם הייעודי באמצעות התזה של כמה טיפות בושם על פרק ידך. זכרי שהריח של בשמי יוקרה צריך להתפתח לאחר המגע עם העור, ולכן כדאי שתתרשמי מהריח רק לאחר שיעברו כמה דקות לאחר ההתזה וכן מומלץ להקפיד על התזה של כמה טיפות בלבד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *