תכשיטים מיוחדים

בחירת תכשיטים יכולה להיות קשה מכיוון שיש הרבה סוגים וסגנונות לקחת בחשבון. מכיוון שכך, המטרה שלנו כאן היא לעזור לך לשלוט באמנות בחירת התכשיטים על סמך האישיות וההעדפות שלך. אז איך בוחרים תכשיטים מיוחדים?

תכשיטים מיוחדים |

למרות שהתאמת תכשיטים מיוחדים נראית ברורה וקלה, זה אולי לא פשוט לאנשים שלא עונדים תכשיטים לעתים קרובות מדי. לדוגמה, לא כולם יודעים שתלבושות מסוימות נראות טוב יותר כאשר הן מאובזרות בתכשיטי זהב במקום כסף סטרלינג ולהיפך.

אם את מעדיפה תלבושות נינוחות כמו ג'ינס וחולצות טי לבנות, בחרי שרשראות פשוטות עם תליונים דקים. מצד שני, אם את אוהבת את המראה הקלאסי של ה"בוס ליידי", קחי את התלבושת שלך לשלב הבא על ידי אבזור עם צמידי מתכת אופנתיים ופשוטים, עגילי חישוק, או יהלומים.

התאמת תכשיטים לגוון העור |

  • אם הוורידים שלך ירקרקים, סביר להניח שתת הגוון של העור שלך חם
  • אם לוורידים שלך יש גוון כחלחל או סגול, סביר להניח שיש לך עור קריר
  • אם הורידים שלך תואמים לצבע העור שלך, אז תת הגוון שלך הוא ניטרלי

תכשיטים לדייטים |

במהלך בילוי לילי עם היפה שלך, אם את מתכננת להפתיע אותו עם צווארון צונח, שרשרת שכבות תעלה את המראה שלך על ידי הוספת ברק שובה לב. אם את מעריצה תכשיטים גדולים ונועזים, תוכלי להתאים אותם עם בגדים קטנים יותר.

בחרי תכשיטים המשלימים את הצבעים האהובים עלייך |

שחור, לבן ואפור, הם צבעי ארון בגדים קלאסיים שמשתלבים היטב עם רוב המתכות היקרות ואבני החן. אבל אם את מישהי שמעדיפה פלטות צבעים רועשות יותר, אז בחרי תכשיטים של מעצבת תכשיטים ישראלית המשלימים בצורה הטובה ביותר את בחירת הצבעים הייחודית שלך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *