סוגי טיפול למחלות אנדוקריניות

מחלות אנדוקריניות קשורות להורמונים אשר נמצאים בגוף האדם. מדובר במחלות שנגרמות עקב הפרשת הורמונים לקויה שגורמת למצבים כמו סוכרת, בלוטת התריס, בעיות בכליות ובתפקוד יותרת המוח וכדומה. מחלות אנדוקריניות יכולות להיות גם לחץ דם גבוה או מחלות עצם, ושאר מצבים שקשורים לאי וויסות חילוף חומרים והורמונים שנמצאים בגוף. אם אתם סובלים ממחלה אנדוקרינית, חשוב שתכירו את הטיפולים הנפוצים שיכולים לסייע לכם לחיות לצד המחלה:

 טיפול תרופתי

טיפול תרופתי במחלות מסוג זה הוא נפוץ משום שמטרתו לייצב את רמות ההורמונים המיוצרים בגוף, כמו למשל במקרים של בעיות בבלוטת התריס. רופאים שמטפלים בחולים במחלות אנדוקריניות – מטפלים במטופלים באמצעות תחליפי הורמונים שאינם מיוצרים בגוף. ובכך מווסתים את הפעילות של ההרומונים בגוף. 

שינוי תזונתי

 לעיתים, רמות סוכר גבוהות בגוף או מלחים ושומן יוצרים מצבים של סוכרת ועודף כולסטרול ומשבשים את הפעילות ההורמונלית בגוף. במקרים כאלה שינוי תזונתי יכול לעזור. 

דיקור סיני

דיקור סיני או אקופונקטורה, מיועד לווסת את הורמונים בגוף ואת לחץ הדם. הדיקור שנעשה במקומות אסטרטגיים בגוף באמצעות מחטים דקות מאד – מאפשר זרימה של מרידיאניים בגוף ובכך וויסות פעילות הורמונלית ויצירת מערך זרימה נכון יותר בגוף. 

שילוב של דיקור סיני למחלות אנדוקריניות עם תפריט נכון וטיפול תרופתי, כמו גם שילוב של צמחי מרפא בתהליך הטיפול – יכולים לשנות לטובה את אורח חייהם של אנשים שסובלים ממחלות אנדוקריניות. 

אז זה הזמן למצוא את המומחים הטובים ביותר בתחום ולהיעזר במומחים ברפואה משלימה ותזונאים להתאמת טיפול תומך במחלה. מידע נוסף נמצא גם באתר https://markbeilin.com/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *