מדפי מתכת או ארונות עץ? מה יתאים יותר למחסן בבית?

בעשור האחרון ניתן לראות שיותר ויותר בעלי בתים מחליטים לבחור מדפי מתכת על פני אותם ארונות עץ מוכרים אשר היו כה נפוצים במשך שנים במחסנים. במאמר זה נסביר מה הביא אותם לבחירה זאת ומהם היתרונות של מדפים העשויים ממתכת. קריאה נעימה.

האם מדפים מתאימים למחסנים?

רבים שואלים את עצמם האם מדפים אכן יצליחו לבצע את עבודת האחסון והסדר במחסן שלי. התשובה חיובית ולא רק במחסן הביתי אלא גם במחסנים תעשייתיים בהם סדר וארגון מהווים את נוסחת ההצלחה להתייעלות. נכון להיום יש מדפים אשר מותאמים למחסנים וסיווגם נחלק בהתאם ליכולת העמסה שלהם (מדפים עם יכולת העמסה של עד 75 ק"ג, משקלים עד 150 ק"ג ומדפים המותאמים למשקלים כבדים של 200 ק"ג ויותר).

השוו מחירי מדפים למחסן>>>

אז למה לא ארונות עץ?

בהחלט ניתן לקנות ארונות עץ למחסן, אך חשוב להיות מודעים לחסרונות שלהם וזאת ביחס לאותם מדפי מתכת. באם ארון העץ אינו עשוי מעץ איכותי, הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן. כיוון שעץ רגיש ללחות גבוהה ונוזלים ויכול להתנפח ולצאת מכלל שימוש, חשוב לוודא שאין לחות גבוהה במחסן ולא נותר מצב בו גשם מחלחל אליו. בנוסף, יש את הבעיה המוכרת ביותר, בעיית הטרמיטים אשר אוכלים עץ ויכולים להרוס את כל המחסן. כל אלו מובילים את רוב האנשים לבחור מדפי מתכת למחסן בבית.

מדפי מתכת – יתרונות מרכזיים 

  • עמידות וחוזק – מדפים העשויים ממתכת ידועים בזכות החוזק שלהם והעמידות לאורך זמן. כיוון שמחסן משרת אותנו לאחסון של כל מיני חפצים, חשוב שנבחר במדפים חזקים שיוכלו לשאת משקל רב ולאורך שנים.
  • אסתטיות – מדפי מתכת בעלי מראה נקי ואסתטי ונכון להיום ניתן להזמין מדפים מסוג זה במגוון עיצובים.
  • ניקיון – ארונות עץ (עץ בכלל), סופח אליו לחות ונוזלים ונהרס. מדפי מתכת מתאפיינים באטימות. כמו כן, קל ומהיר לנקות מדפים העשויים ממתכת. 

לסיכום, מדפי מתכת יתאימו יותר למחסן בבית וזאת משום יתרונותיהם הרבים וזאת לעומת החסרונות הרבים של ארונות עץ.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *