דיקור סיני לכניסה להריון

דיקור סיני היא טכניקת רפואה סינית עתיקה אשר נעשה בה שימוש במשך אלפי שנים. זוהי אלטרנטיבה טבעית לתרופות וניתוחים.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שקיימת כבר שנים, המונח "דיקור סיני" משמש להתייחסות למגוון טיפולים שמטרתם לשפר את בריאות הגוף ורווחתו.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שקיימת כבר אלפי שנים. עם זאת, בשנים האחרונות הוא הפך ליותר מיינסטרים ואף נכלל ברשימת הטיפולים שמוצעים בעולם המערבי. כיום יש מגוון מכללות בארץ שמלמדות טיפול בדיקור סיני.

דיקור סיני מועיל למצבים של מתח וחרדה, של כאבים כאונים, של מצבים נפשיים, כאבי ראש, טיפול במגירנות ואף ידוע כעוזר ומסייע בטיפול פוריות ובכניסה להריון. נשים רבות שחוות קושי להיכנס להריון פונות היום כדי לקבל טיפול דיקור סיני לכניסה להריון.

דיקור סיני לכניסה להריון – כל מה שצריך לדעת בנושא!

דיקור סיני מסייע לפוריות על ידי טיפול בבעיות כגון תת-תפקוד של בלוטת התריס (היפותירואידיזם) או תפקוד יתר של בלוטת התריס (היפר-תירואידיזם).

דיקור הוא החדרה של מחטים דקות במיוחד וסטריליות לנקודות דיקור ספציפיות בגוף השוכנות על תעלות או מרידיאנים; אלו הם מסלולים הן בחלק החיצוני והן בחלקו הפנימי של הגוף. נקודות אלו, כאשר מחטטים אותן, יכולות לווסת את אופן פעולת הגוף.

האם דיקור סיני לטיפולי פוריות עובד?

דיקור סיני בירושלים, המשולב לעתים קרובות עם רפואת צמחים, שימש במשך מאות שנים לטיפול בחלק מהגורמים לאי-פוריות, אך לא כולם. לדוגמה, דיקור וצמחי מרפא לא יעבדו כדי לטפל בהידבקויות חצוצרות שעלולות להתרחש כתוצאה ממחלה דלקתית של האגן או אנדומטריוזיס.

עם זאת, במצב זה, נשים עדיין יכולות להפיק תועלת מדיקור וצמחי מרפא בגלל ההשפעה הפוטנציאלית של שיפור התפקוד השחלתי והזקיק. בנוסף, דיקור סיני יכול להגביר את זרימת הדם לאנדומטריום, ועוזר להקל על רירית עבה ועשירה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *