חזה מושלם

נשים רבות חולמות מדי יום על חזה מושלם. ישנן נשים שלא התברכו בחזה גדול והן לא מרוצות מגודל החזה שלהן. לעומתן ישנן נשים שיש להם חזה גדול שמפריע להם בהתנהלות ביום יום. הן מרגישות שהוא כבד להם וגורם להן לכאבי גב, בעוד אחרות מרגישות שהן מקבלות מבטים בלתי פוסקים מגברים, נשים אלה היו מעדיפות שהחזה שלהן יהיה קטן.

הרמת חזה

נשים רבות סובלות מחזה נפול, זוהי תוצאה של גנטיקה או כוח הכבידה. הרבה פעמים בעקבות הגיל או בגלל הריונות ולידות החזה נראה נפול. לנשים אשר יש חזה נפול והן סובלות ממנו ומבקשות לתקן אותו, ילכו למנתח פלסטי על מנת לעבור ניתוח הרמת חזה.

הרמת חזה היא הליך קוסמטי שבו החזה מורם למצב גבוה יותר. ההרמה יכולה להיעשות על ידי שימוש בהליך אלקטיבי או בהליך כירורגי.

הרמת חזה היא הליך הכולל הסרת שומן עודף מהשדיים. ההליך מבוצע בהרדמה כללית, ובדרך כלל לוקח כשעה להשלמתו. ניתן לבצע את הניתוח בנשים בכל גיל ובכל סוג גוף, אך הוא פופולרי במיוחד בקרב נשים לאחר גיל המעבר או עם היסטוריה של סרטן השד.

הגדלת חזה

נשים בעלות חזה קטן חולמות על החזה המושלם, הן מדמיינות אותו חזה גדול. כיום ניתן לעבור ניתוח להגדלת חזה בבתי החולים השונים ברחבי הארץ. הניתוח מבוצע על ידי מנתח כירורגי שמומחה בפלסטיקה. הגדלת חזה נעשית בדרך כלל על ידי שתלים שמוחדרים. גודל השתל נקבע בדרך כלל על ידי האישה בייעוץ עם הרופא המומחה.

על מנת להגיע לתוצאה רצויה מוטב לערוך בדיקות קודמות על מנת לוודא שהשתל מתאים באופן מושלם לאישה הן מבחינת גודל והן מבחינת איכות ורכות. מומלץ להחליף את השתלים כל 10 שנים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *