מהי שיטת בודי טייט אצל אן גורביץ' ולמה זה טוב

בודי טייט במרפאת BODYTITE של אן גורביץ' דורשת רק חתכים קטנים, ולכן נחשבת כפרוצדורה ולא טיפול כירורגי. ההליך הוא זעיר פולשני ללא זמן השבתה. המועמד/ת האידיאליים של בודי טייט הוא מישהו עם שומן מתמשך בצוואר, בזרועות, ברגליים העליונות, בבטן, בישבן או בברכיים.

באילו אזורים מטפל בודי טייט?

  • כנפי עטלף.
  • ידיות אהבה.
  • שומן בטני.
  • ברכיים וירכיים שומניות.
  • ניתן להרים או להדק את השדיים.
  • שומן קו חזייה.
  • אזור חזה של גברים.

האם בודי טייט היא אפשרות טיפול בטוחה?

בודי טייט מאושר על ידי ה-FDA לשימוש על הבטן, הזרועות, השד, הברכיים והירכיים. זה נחשב רשמית ללא סיכון. המנתח משתמש במחשב כדי לווסת את הטמפרטורה, ולהוריד את הסיכון שלך להישרף מהכוח התרמי.

יתרונות בודי טייט

  1. בודי טייט אושרה על ידי ה-FDA מאז 2016 להליכי הפחתת שומן בבטן, זרועות, שד, ברכיים וירכיים.
  2. יתרונות הטיפול אצל אן גורביץ': כמויות מינימליות של שומן מומסות ומסלקות בקפידה. עור צנוח מתהדק ומראה האזור זוכה לשיפור אסתטי. תדרי הרדיו גם מרימים וגם מהדקים את העור. 
  3. שיפורים לעומת שאיבת שומן קונבנציונלית: ל-בודי טייט יש פחות איומים פוטנציאליים ופחות תופעות לוואי מזיקות. כלי דם קטנים קרושים מפחיתים דימומים ופצעים. אין צורך בניתוח חודרני. 
  4. בשילוב עם ניתוח שאיבת שומן קונבנציונלי, ניתן להשתמש ב-בודי טייט כדי לסלק עודפי שומן משמעותיים יותר עבור חולים הסובלים מעודף משקל.
  5. הטיפולים יכולים להיות מהירים עד חצי שעה עבור אזורי טיפול קטנים יותר.
  6. הטיפולים מתבצעים בהרדמה מקומית ולא בהרדמה כללית.
  7.  מטופלים עם כיסים שומניים ועור נפול אינם מועמדים טובים לשאיבת שומן מאחר והניתוח מותיר עור רפוי ומקומט. לפני בודי טייט, האלטרנטיבות היחידות עבור אנשים עם עור רפוי היו פרוצדורות חודרניות ביותר אשר כללו סכנה פוטנציאלית חמורה ולעתים קרובות הובילו לתוצאות שליליות כגון סימנים גדולים והחלמה ארוכה.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *