טיפים לסידור הסכום במטבח

ארגון המטבח הוא דרך מצוינת לייעל אותו ולתת לך יותר זמן להשקיע במשימות אחרות.

אם אתם מחפשים דרכים לארגן את המטבח שלכם, הנה כמה טיפים שעשויים לעזור:

– השתדלו לא להחזיק יותר מדי דברים בארונות או על השיש. זה רק יוביל לבלגן. שמור רק את הפריטים שבהם אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר במקומות אלה.

– אם יש לך הרבה פריטים, נסה לקבץ אותם יחד לפי סוג (כגון סירים ומחבתות, ניירות אפייה או סכינים). זה יקל עליך למצוא את מה שאתה צריך בעת הבישול.

סידור סכו”ם במטבח

סידור סכו"ם למטבח הוא נושא שנוי במחלוקת חריפה. למומחים יש דעות שונות לגבי הדרך הטובה ביותר לסדר את הסכו"ם במטבח באמצעות סכומון למגירה ובלעדיו. חלקם אומרים שצריך לעשות את זה לפי סוג, בעוד אחרים אומרים שצריך לעשות את זה לפי שימוש. לעומתם, אחרים אומרים שזה צריך להיעשות לפי גודל וצורה.

הדעה הרווחת ביותר היא לסדר את הסכו"ם לפי סדר הגודל, מהגדול לקטן ביותר. כך שתוכלו למצוא את כל הסכינים בצד אחד ואת כל הכפיות בצד אחר של הארון או המגירה, כשביניהם כפות, מזלגות וכלים אחרים.

מוזמנים להתרשם ממגוון פתרונות פרזול למטבח >>>

כמות הסכו"ם

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת סידור הסכו"ם. הדבר החשוב ביותר הוא תדירות השימוש. את הסכו"ם שמשתמשים בו לעתים קרובות יותר יש להציב במקום נגיש יותר. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל הארון או מקום האחסון של הסכו”ם שיתאים לכמות הנדרשת לזמן ממושך, כך שלא תצטרכו למלא את הארון כל יום מחדש.

בדרך כלל, לכל אחד מאיתנו יש את הסדר המועדף עליו את ההיגיון והטעם האישי שלו, כך שכל אחד מוצא בסופו של דבר את הסידור המתאים לו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *