מה זה טרמפיסט לעגלה?

גיליתם רק לאחרונה שמאוד קשה לצאת לטיול בעגלה עם שני ילדים? למרות שהפתרון המתבקש לכך הוא עגלת תאומים שיכולה להכיל שני ילדים יחד, לעיתים הגיל של כל אחד מהילדים לא מתאים לפתרון הזה כיוון שיש ילד בגיל שלוש שכבר גדול לישיבה בעגלה ותינוק בין שנה וחצי שחייב עגלה. אז מה עושים במקרה כזה ואיך אפשר לצאת לטייל עם שני ילדים יחד? פשוט מאוד! מחברים טרמפיסט לעגלה והופכים את הטיול המשותף למהנה עבור כולם.

טרמפיסט לעגלה – מה זה בכלל?

מדובר על פתרון מהפכני ויעיל שנותן להורים הרבה שקט, ולילדים הנאה מטיול משותף עם אחיהם. טרמפיסט לעגלה הוא מעין מעמד ישיבה או עמידה שמתחבר לעגלת תינוק, ובו פעוט או ילד יכולים לשבת או לעמוד ולנסוע במקביל לעגלה. למעשה, אפשר לומר שהילד "תופס טרמפ" על עגלת התינוק ומכאן השם של אביזר מדליק זה.

מה היתרונות של טרמפיסט לעגלה?

היתרון הברור של הטרמפיסט לעגלה הוא הפרקטיות עבור הילדים וההורים, שרוצים לצאת יחד לטיול או סיבוב בשכונה מבלי להיסחב עם שתי עגלות. טרמפיסט לעגלה אשר ניתן לרכוש באתר בייבי שארק הינו ייעודי במיוחד עבור אחים ואחיות בגילאים שונים, כאשר יש ילד קטן שצריך לשכב או לשבת בעגלה במהלך הטיול, ואילו הילד השני גדול מספיק לשבת בעגלה אך קטן כדי ללכת מרחקים גדולים ברגל. 

כשהילד הגדול מתעייף מהליכה ברגל לצד העגלה, הוא יכול פשוט לשבת או לעמוד על משטח הטרמפיסט שמחובר לעגלה ולהימנע ממאמץ נוסף של הליכה. באמצעות הטרמפיסט גם ההורה חוסך מעצמו את הצורך להרים ולשאת את הילד הגדול שהתעייף מהליכה, או שרוצים לוודא ששני הילדים נמצאים קרוב להורה במקום הומה אנשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *