גיוס משקיעים לסטארט אפ – מאילו טעויות כדאי להימנע?

סטארט-אפ צריך למצוא משקיעים כדי לממן את צמיחתו והתרחבותו. המשקיעים בדרך כלל מחפשים תשואה טובה על כספם. הם גם רוצים חברה שיש לה רקורד של הצלחה בשוק והיא מוכרת. משקיעים לסטארט אפ אוהבים חברות שיש להן מוצרים חזקים, מותג חזק וצוות מנהלים חזק. משקיעים רוצים להיות מסוגלים לזהות במהירות את הצמיחה של חברה ושהם מסוגלים לשים את כספם היכן שהוא נחשב. המשקיעים מתעניינים בחברות עם כלכלה טובה, מעט מאוד כישלונות וצוותי ניהול טובים. סטארטאפ צריך להתמקד במוצר שלו; הוא צריך להתמקד בדבר החשוב ביותר עבור המשקיעים: צריך להיות בו משהו שעושה את ההבדל.

כמעט כל חברה יכולה להצליח אם היא מוכרת משהו; אנשים יקנו דברים מחברות עם מוצרים חזקים, מותגים חזקים ומנהיגות חזקה. בסופו של דבר, מדובר בהפיכת ערך למוצר צריכה. מדובר בהוצאת כסף מאנשים. וברגע שאתה מקבל כסף מאנשים, אז המוצרים האחרים שלך – השירותים האחרים שלך – יכולים להיות מוצלחים אם אתה צריך להציע אותם במחיר נמוך מספיק כדי לפצות על העלויות הראשוניות הכרוכות בבניית המוצרים האלה.

איך לגייס משקיעים בצורה נכונה?

תהליך הגיוס הנוכחי מלא באתגרים עבור הקמת סטארט אפ. לא קל למצוא את הכישרון הנכון ולגייס אותם בזמן הנכון. האתגר העיקרי הוא שמגייסים לא טובים במציאת הכישרונות המתאים והם לא מספיק גמישים בכל הנוגע להעסקת עובדים חדשים. . זו הסיבה שהם מחפשים עוד ועוד מגייסים עם ניסיון. אנשים רבים עדיין חושבים שצוות גדול ורשת הפצה גדולה יספיקו כדי לשכנע מגייס להעסיק אותך. אבל זה בכלל לא המצב. בדיוק כמו כל חברה אחרת, מגייסים מחפשים חברות שקיימות כבר זמן רב, או שפיתחו רשתות הפצה נרחבות במדינות או אזורים שונים (למשל, אסיה מול אירופה).

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *