כמה זמן לוקח לעשות איפור קבוע בגבות?

השאיפה להיראות יפה ומטופחת כל הזמן קיים אצל כל אישה, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות כשאין זמן וחשק להתארגן ולהתאפר כדי להיראות מטופחת ויפה. באמצעות יישום איפור בפנים כל אחת יכולה להיראות מטופחת ומסודרת יותר, גם כאשר מסתפקים באיפור עדין וכמה שיותר פשוט כמו מריחת איילנר בעיניים, מריחת שפתון על השפתיים וסידור הגבות.

למעשה, לגבות יש השפעה גדולה על כל מראה הפנים, ולכן כולן מקפידות לטפח את הגבות שלהן באופן קבוע כדי להיראות יפות ומטופחות. השערות בגבות הן דקות ועדינות יחסית, וצומחות בצורה טבעית כמו כל שאר שערות הגוף. יחד עם זאת, יש לא מעט נשים שסובלות מצמיחה איטית או לא אחידה של שערות בגבות – ולכן עבורן נמצא פתרון של איפור קבוע בגבות.

איפור קבוע בגבות – מה זה אומר?

עולם האיפור עבר מהפיכה לאחר כניסתו של טרנד האיפור הקבוע, המאפשר לנשים להיראות תמיד מאופרות, מטופחות ויפות מבלי להתעסק יותר מדי באיפור וטיפוח יומיומי. כדי להעניק את המראה המאופר בקביעות, משתמשים בטכניקות המחדירות פיגמנט צבע לאזורים שונים בעור הפנים, כך שאין צורך יותר להשתמש במוצרי איפור חד פעמיים בכל פעם מחדש.

במקרה של איפור קבוע בגבות, מדובר על תהליך של איפור קבוע שנעשה בחלק של הגבות. תהליך זה מחדיר צבע לאזור הגבות ומאפשר ליצור גבות יפות, עבות ומעוצבות המחזיקות מעמד למשך זמן רב.

כמה זמן נמשך התהליך של איפור קבוע בגבות?

איפור קבוע בגבות יש לחדש בכל תקופה של חצי שנה עד שנה וחצי, כשמשך זמן הטיפול יכול לקחת בין ארבעים וחמש דקות ועד שעה. החדרת פיגמנט הצבע נעשה בשכבה הראשונה של העור, ולכן כעבור תקופה מסוימת האיפור דוהה ויש לחדש אותו.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *