אבן רובי לתכשיטים

אבן רובי היא סוג של אבן חן שצבעה אדום בדרך כלל. ניתן למצוא אותו במקומות שונים בעולם, כולל ברזיל, תאילנד ומדגסקר. אבני רובי נחתכות בדרך כלל לצורות קבושון ומשמשות כתכשיט.

רובי היא אבן חן פופולרית שנמצאת בדרך כלל בגוונים של אדום וורוד. זו גם אבן ששימשה לתכשיטים מאז ימי קדם.

רובי הוא סמל לאהבה, תשוקה וחושניות. אבן זו תמיד הייתה מזוהה עם יופי ויוקרה.

רובי היא אבן הלידה של יולי. זוהי אבן חן אדומה שניתן למצוא בצבעים רבים. אבני רובי משמשות לרוב בתכשיטים בגלל היופי והעמידות שלהן.

אבן רובי היא אחת מאבני החן הפופולריות ביותר בתכשיטים, ובגלל הפופולריות שלה, היא נכרה בהרחבה במשך מאות שנים. צבע האודם משתנה מאדום בהיר לאדום כהה, עם כמה גוונים בהירים יותר גם כן. אבני רובי ידועות כאחת מאבני החן הקשות ביותר על פני כדור הארץ וניתן לחתוך אותן לקבוצ'ונים או לעגולי פנים כדי ליצור עיצובי תכשיטים יפים.

תכשיטים משובצים באבן רובי

רובי, אבן אש, שימשה מאז ימי קדם בשל אופיו האש וצבעו העשיר. זוהי אחת מאבני החן הפופולריות ביותר בעולם ונמצאה לאורך ההיסטוריה על תכשיטים שונים.

כיום מעצבי תכשיטים רבים בוחרים לעצב את התכשיטים שלהם עם אבני חן למכירה כמו אבן רובי מאחר והיא מעניקה מראה ייחודי ויפה לתכשיט. ניתן לשבץ אבן רובי במגוון תכשיטים: צמידים, שרשראות, תליונים, טבעות ועוד.

שיבוץ של אבן רובי בתכשיט הופכת את התכשיט למיוחד, יוקרתי שאין שני לו.

היכן ניתן להשיג אבן רובי לתכשיטים

אם אתם מעצבי תכשיטים ואתם מחפשים אבנים מיוחדות כמו אבן רובי, תוכלו להשיג אותם אצל ספקי אבנים או חנויות אונליין שמתמחות במכירת אבנים מיוחדות למכירה. בחנות זו תמצאו מגוון אבנים יפות ואיכותיות שישדרגו את התכשיט שלכם באלף מונים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *